تزریق ژل در صورت می‌تواند ماندگاری محدود 6 تا 12 ماهه داشته باشد. اما با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید ماندگاری ژل تزریق شده در صورت خود را افزایش دهید.

نکاتی مهم که باعث ماندگاری تزریق ژل صورت میشود

مقدمه

با اینکه نمی‌توان جلوی پیری صورت را در اثر افزایش سن گرفت؛ اما باز هم روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست و صورت وجود دارند که کمک گرفتن از آن‌ها خالی از لطف نیست. تزریق ژل لب و صورت یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که با کمک ژل‌های مخصوص در بازار انجام می‌شود. ژل یک ماده پرکننده است که از هیالورونیک اسید ساخته می‌شود. این ماده حجم دهنده، شادابی و جوانی را به پوست بر می‌گرداند و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

 تزریق ژل را می‌توان در نواحی مختلفی از پوست مانند لب‌ها، گونه‌ها، پیشانی و ... انجام داد. ماندگاری ژل تزریق شده در زیر پوست وابسته به عوامل مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به شرایط پوست فرد نیز اشاره کرد. با این حال نکاتی وجود دارند که اگر از آن‌ها کمک بگیرید، می‌توانید شاهد افزایش ماندگاری تزریق ژل صورت باشید.

نکاتی که باعث ماندگاری تزریق ژل صورت می‌شود

تفاوت ژل و مزوژل

ژل یک ماده پرکننده و حجم دهنده است که برای افزایش حجم در نواحی مختلف بدن از جمله صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل‌ها دارای ترکیبات حجم دهنده مانند هیالورونیک اسید هستند که با تزریق در لایه درم پوست، می‌توانند شادابی و جوانی را به پوست برگردانند. مزوژل دارای ترکیباتی متفاوتی از ژل بوده و حاوی مواد معدنی، ویتامین‌های مغذی برای پوست و هیالورونیک اسید نیز می‌باشد.

ژل باعث حجم دادن به نواحی مختلف صورت مانند گونه‌ها و لب‌ها می‌شود، اما مزوژل نقش حجم دهی ندارد و بیشتر برای جوانسازی و اصلاح پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. اثر ژل فقط در همان ناحیه‌ای دیده می‌شود که تزریق در آن ناحیه انجام می‌گیرد؛ اما اثر مزوژل فراتر بوده و ممکن است کل پوست از اثربخشی ژل بهره مند شوند.

افزایش ماندگاری ژل صورت

نکات ماندگاری بعد تزریق ژل صورت

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که تزریق ژل صورت را انجام می‌دهند، ماندگاری ژل در صورت‌شان است. به طور کلی عوامل زیادی از جمله متابولیسم بدن فرد، نوع ژل استفاده شده و همچنین مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در تهران، می‌توانند روی ماندگاری بعد از تزریق ژل صورت تاثیرگذار باشند؛ اما به طور کلی در اکثر مواقع ژل صورت به مدت 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد. برخی از ژل‌های گران قیمت نیز در بازار موجود هستند که می‌توانند تا چندین سال ماندگاری داشته باشند.

اگرچه در اکثر مواقع نمی‌توان تاثیری روی ماندگاری تزریق ژل صورت گذاشت و پس از تمام شدن زمان ماندگاری ژل صورت، مجددا باید تزریق صورت بگیرد؛ اما نکات زیر تا حدی به افزایش ماندگاری ژل تزریق شده در صورت کمک می‌کنند.

·         داشتن تغذیه مناسب

تغذیه مناسب می‌تواند باعث افزایش ماندگاری ژل صورت شود. تغذیه نامناسب می‌تواند باعث کاهش کلاژن و الاستین در پوست شود و چهره را پر از چروک و بی رمق کند. داشتن رژیم غذایی مناسب همراه با سبزیجات و میوه‌های دارای ترکیبات آنتی اکسیدان، می‌تواند به ماندگاری تزریق ژل کمک بسیار زیادی کند و علاوه بر این، باعث افزایش شادابی پوست گردد.

·         مصرف ویتامین‌های مغذی پوست

برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانند عملکرد پوست را بهبود ببخشند و باعث افزایش ماندگاری تزریق ژل شوند. مصرف مواد مغذی مانند زینک و ویتامین سی، می‌تواند باعث شادابی پوست و افزایش ماندگاری ژل در صورت گردد.

·         مراقبت صحیح از پوست

مرطوب نگه داشتن پوست و مراقبت صحیح از آن، می‌تواند نتیجه درمان را طولانی‌تر کند. برای افزایش سلامت پوست، توصیه می‌شود که حتما روزانه مقدار کافی آب میل کنید. علاوه بر این، از کرم‌های آبرسان و مغذی برای پوست استفاده نمایید تا هم ماندگاری ژل صورت افزایش پیدا کند، هم شاهد شادابی و جوانی پوست خودتان باشید.

·         استفاده از ضد آفتاب

اشعه‌های نور خورشید می‌توانند تاثیر بسیار بدی روی سلامت پوست داشته باشند. بنابراین، حتما باید بعد از تزریق ژل صورت استفاده از ضد آفتاب‌ها را جدی بگیرید. در غیر این صورت پوست خشک می‌شود و در اثر تماس با نور خورشید، آسیب می‌بیند. استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 45 و بالاتر، می‌تواند جلوی برخورد مستقیم نور آفتاب را با پوست بگیرد و از پوست در برابر آسیب جلوگیری کند. حتما از کرم‌های ضد آفتاب باکیفیت برای محافظت از پوست خود بعد از تزریق ژل استفاده کنید.

نکاتی مهم که باعث ماندگاری تزریق ژل صورت میشود

نکات ماندگاری بعد تزریق ژل صورت

چرا کلینیک دکتر رابط انتخابی مناسب برای تزریق ژل است؟

دو عامل موثر روی ماندگاری تزریق ژل، کیفیت ژل تزریق شده و پزشک تزریق کننده ژل هستند. اگر نیاز به تزریق ژل در نواحی مختلف صورت از جمله لب‌ها، گونه‌ها، پیشانی، اطراف چشم و ... را دارید، باید حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید تا از بهترین ژل‌های تزریقی برای صورت شما استفاده شود. کلینیک دکتر رابط، بهترین کلینیک برای تزریق ژل است که فقط از ژل‌های معتبر و درجه یک برای تزریق استفاده می‌کند. همچنین رعایت نکات مراقبتی و توصیه‌های پزشک باتجربه کلینیک دکتر رابط، به خانم‌ها و آقایان برای افزایش ماندگاری ژل کمک بسیار زیادی می‌کند. کلینیک دکتر رابط خدمات دیگری از جمله لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس و ژل و کاشت مو را با آخرین تکنولوژی های روز به مردم تهران ارائه می‌کند.

منبع:   https://drrabet.com//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha