عاملان درگیری و ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت دستگیر شدند.

درگیری و ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شبکه شرق، کلیپی با محتوای برخورد فیزیکی همراهان یک بیمار با پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری عاملان برهم زدن نظم در بیمارستان امام این شهر خبر داد.

پیمان ذوالعلی، معاون دادستان عمومی و انقلاب جیرفت امروز «یکشنبه، ۲۰ اسفندماه» در تشریح این خبر گفت: ضاربان پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت دستگیر و با دستور قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

او با ابراز تاسف از این اتفاق افزود: دستگاه قضایی اجازه هنجارشکنی به مخلان نظم و امنیت را به احدی نخواهد داد و پرونده این افراد خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با تقدیر از خدمات کادر بهداشت و درمان گفت: مردم قدردان خدمات کادر درمان هستند و دستگاه قضایی از حق و حقوق قانونی همه دفاع خواهد کرد و اجازه تعرض به اقشار مختلف مردم و کادر درمان را به افراد فرصت طلب نخواهد داد..

طی ۲۴ ساعت اخیر کلیپی با محتوای برخورد فیزیکی همراهان یک بیمار با پرسنل اورژانس بیمارستان امام جیرفت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مردم به پاس خدمات کادر بهداشت و درمان این هنجارشکنی را محکوم و برخورد عاملان این حادثه را از مسئولان قضایی مورد تاکید قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha