هواشناسی پایتخت نسبت به طوفان، رگبار باران و وزش باد شدید در تهران به شهروندان هشدار داد.

هشدار به تهرانی‌ها/ طوفان و وزش باد شدید در راه است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران، از طوفان، رگبار باران و وزش باد شدید در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی استان خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود همچنین در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

برای روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) آسمان صاف همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین از روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) تا پنجشنبه (۲۴ اسفند)، با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۱ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۲ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha