­رئیس داروخانه‌ های هلال احمر گفت: داروخانه شماره ۲ هلال احمر در تهرانپارس در تعطیلات رسمی نوروز تعطیل و در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات است.

داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفند ماه تعطیل است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،رئیس داروخانه‌های هلال احمر گفت: با توجه به ضرورت انبارگردانی، داروخانه مرکزی (شماره یک) هلال احمر واقع در خیابان طالقانی، ۲۹ اسفند ماه تعطیل است و بیماران در ۲ روز آینده داروهای مورد نیاز خودشان را تهیه کنند و تامین داروی مورد نیاز را به آن روز موکول نکنند.

فراز امامی گفت: داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

این مقام مسئول افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی خدمات خود را ارائه خواهد داد تا بیماران مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

رئیس داروخانه‌های هلال احمر گفت: داروخانه شماره ۲ هلال احمر در تهرانپارس در تعطیلات رسمی نوروز تعطیل و در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات است.

، امامی با بیان اینکه در روزهای آخرسال، وضعیت دارویی مناسبی داریم، گفت: همچنان کمبودهایی در سطح کشور وجود دارد، اما نسبت به گذشته این کمبودها کمتر شده است.

وی افزود: داروخانه‌های هلال احمر داروهای مورد نیاز گروه‌های بیماران خاص، شیمی درمانی، ام اس، عمومی، پیوندی، دیالیزی، متابولیک و سفارشی (همه گروه‌ها) را تأمین و در بین آنان توزیع می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha