شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 372177

سلامت روانی مردی‌ که ‌همسر و دختر دوساله‌اش را قربانی خشم خود کرده بود با دستور قضات دادگاه کیفری یک، برای دومین ‌بار ‌بررسی می‌شود. اولیای دم ‌مقتولان‌، قاتل را بخشیده‌اند ‌اما قضات‌ خواستار بررسی احتمال خطرناک بودن حضور او در جامعه شدند.

قتل هولناک همسر و دختر ۲ساله

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام‌جم‌، تحقیقات‌ جنایی در این پرونده از شهریور سال گذشته و با گزارش قتل هولناک مادر و دختری در خانه‌شان در ورامین آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد فریبا ۲۵ساله با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. دختر دوساله‌اش علاوه‌بر ضربه چاقو، ضربه‌های سنگینی نیز به سرش اصابت کرده‌بود.جسد به پزشکی‌قانونی منتقل و با بررسی‌ها مشخص شد اکبر، همسر فریبا آخرین فردی بود که از خانه خارج شده بود. به این ترتیب اکبر دستگیر شد و در تحقیقات به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد.


متهم گفت: روز حادثه همسرم عصبانی‌ام کرد و کتکش زدم. بعد با چاقو او ‌را کشتم. دخترم بیدار شد و گریه می‌کرد که او را هم کشتم .با تکمیل تحقیقات در دادسرا، برای اکبر کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. قبل از رسیدگی به پرونده، پدر اکبر از طرف نوه‌اش و همچنین ‌پدر ومادر فریبا از قصاص گذشت کردند تا پرونده از جنبه عمومی جرم رسیدگی شود. در جلسه رسیدگی به پرونده، اکبر با قبول اتهامش گفت: یک سال قبل از جنایت، پولی را به برادرزنم‌ قرض داده بودم. قرار شد دو ماه بعد آن را پس دهد اما وقتی زمان پرداخت قرضش رسید، مدام امروز و فردا می‌کرد. چند بار به همسرم گلایه کردم.


آخرین بار هم سر این موضوع با فریبا بحث کردم که عصبانی شد و گفت نباید به برادرش بی‌احترامی کنم. قهر کرد و وقتی از او چایی خواستم، اهمیت ‌نداد. این رفتارش عصبانی‌ترم‌ کرد که ‌به سمتش رفتم و کتکش زدم. بعد چاقویی برداشته و چند ضربه به شکم، پهلو و گردنش زدم. همان‌موقع ‌مریم بیدار شد و گریه کرد. برای این‌که ساکت شود با چاقو یک ضربه به او ‌زدم اما گریه‌اش قطع نشد. جیغ می‌کشید و باعث شد سرش را به زمین بکوبم‌ تا ساکت شود. بعد فرش را روی جنازه آنها انداختم و بیرون‌رفتم .


رئیس دادگاه: چرا دخترت را کشتی؟


اکبر: بعد ازکشتن فریبا باخودم گفتم‌ اعدام‌می‌شوم ودخترم بایدبی‌پدرومادر بزرگ شود.ازطرفی نمی‌خواستم دخترم پیش پدرومادربزرگش بزرگ شود به همین‌خاطر او را کشتم. باتوجه به اظهارات تکان‌دهنده این مرد، قضات دادگاه کیفری یک استان تهران او را برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی‌قانونی معرفی کردند تا مشخص شود حضور او در جامعه خطرناک است یا نه؟ پس از گزارش پزشکی‌قانونی، حکم این پرونده صادر می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha