• تاثیر رفتن به طبیعت بر سلامت روح و روان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    تاثیر رفتن به طبیعت بر سلامت روح و روان

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از کار و فعالیت‌های روزمره‌تان خسته شده باشید و بخواهید برای چند روز هم که شده، در دامان طبیعت و محیطی به دور از شهر استراحت کنید. به شما حق می‌دهیم! آخرین تحقیقات محققان هم حاکی از آن است که چند سفر کوتاه در طول سال می‌تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش استرس و بهبود راندمان کاری داشته باشد.

  • ۱۰ جاده جذاب برای سفرهای نوروزی

    ۱۰ جاده جذاب برای سفرهای نوروزی

    مدیر کل دفتر توسعه گردشگر داخلی به معرفی مسیر مناسب برای سفر در فصل بهار که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، پرداخت و گفت: با انتخاب جاده‌های جذاب می‌توانیم از جاذبه‌های مسیر نیز استفاده کنیم.

  • آشنایی با مزایا و معایب زندگی در کانادا

    آشنایی با مزایا و معایب زندگی در کانادا

    اگر قصد مهاجرت داشته باشید، مطمئنا در میان کشورهایی که مد نظر دارید، کانادا هم وجود دارد. دلیل آن هم امکانات و شرایط خوبیست که برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. دولت کانادا همواره برای تامین نیروی کاری ماهر مورد نیاز در برخی استان‌ها، به ارائه روش‌های مهاجرتی متنوعی می‌پردازد. البته اغلب ایرانیان به دنبال زندگی در شهرهای بزرگ و مهم کانادا همچون تورنتو، ونکوور، اتاوا و انتاریو هستند. اما این شهرها معمولا هزینه‌های زیادی برای زندگی مهاجران به همراه دارند. از این رو عده بسیاری از مهاجران نیز به استان‌های کم جمعیت‌تر همچون ساسکاچوان، منیتوبا و بریتیش کلمبیا می‌روند تا زندگی جدید و کم هزینه‌تری را شروع کنند.

  • چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟

    چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟

    هیچ چیز بیشتر از اینکه متوجه شوید، مسافران ناخواسته شما را تا خانه‌تان همراهی کرده‌اند، نمی‌تواند شیرینی تعطیلات شما را خراب کند.

  • خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد در عید نوروز

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد در عید نوروز

    یکی از رایج‌ترین انتخاب‌ها برای مسافرت از تهران به مشهد در عید نوروز سفر با اتوبوس است؛ زیرا این دو شهر فاصله چندان طولانی از یکدیگر ندارند و بلیط اتوبوس در مقایسه با بلیط هواپیما و قطار خیلی ارزان‌تر و در دسترس‌تر است. از این رو مسافران‌ می‌توانند به آسانی با مراجعه به یکی از پایانه‌های اتوبوسرانی تهران و یا به‌صورت آنلاین خرید بلیط اتوبوس را انجام دهند و سفری راحت و اقتصادی داشته باشند.

  • بهترین شهرهای توریستی جهان از نظر مردم مشخص شد

    بهترین شهرهای توریستی جهان از نظر مردم مشخص شد

    بهترین مقاصد سفر شهری جهان، خارج از اروپا با نظرسنجی از ۱۸۰۰ کاربر سایت ویچ تراول مشخص شد.

  • سفر ۳ روزه به مشهد و مکان هایی که باید ببینیم

    سفر ۳ روزه به مشهد و مکان هایی که باید ببینیم

    برای تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد و یک تجربه به‌یادماندنی از سفر به این شهر زیارتی بهتر است که حداقل ۵ روز خود را خالی کنید تا در این بازه زمانی سفری پرخاطره به مشهد داشته باشید. اما اگر ۵ روز هم برای شما زیاد است، ما سفر ۳ روزه به مشهد را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. البته شاید ندانید که در این ۳ روز طلایی چطور زمانبندی کرده و چطور سفر خود را انجام دهید. پس در ادامه تا انتها با ما باشید تا در کنار هم بهترین پیشنهادات برای این سفر ۳ روزه را با هم مرور کنیم.

  • چک لیست کمپینگ برای مبتدیان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چک لیست کمپینگ برای مبتدیان

    هیچ سفری جذاب‌تر و هیجان انگیزتر از یک سفر کمپینگ نیست! اگر شما هم به تازگی قصد دارید که به سفر کمپینگ بروید، این مطلب بهترین قدم برای شروع یک سفر کمپینگ بدون نقص برای شما است. سفرهای کمپینگ علاوه بر هیجان انگیز بودن و متفاوت بودن، می‌تواند برای افراد مبتدی کمی سخت و پیچیده باشد. همانند سفرهای دیگر، سفر کمپینگ نیز نیازمند به رعایت کردن یک سری از قوانین است و شما باید علاوه بر پیروی از آنها، برای این سفر در آماده‌ترین حالت خود نیز باشید. سفرهای کمپینگ نیازمند به همراه داشتن چندین وسیله هستند که می‌توانند در راحتی سفر شما نقش بسیار زیادی را داشته باشند. شاید برای شما هم سوال باشد که این وسایل چه چیزهایی هستند و چه تاثییراتی بر سفر کمپینگ دارند؟ما در این مطلب در کنار نام بردن لیستی کامل از لوازم و وسایل مورد نیاز در سفرهای کمپینگ، تاثییرات آنها بر راحتی سفر شما را نیز معرفی خواهیم کرد که افراد مبتدی می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. با ما همراه باشید!

  • چرا سفر به کیش در زمستان توصیه می شود؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چرا سفر به کیش در زمستان توصیه می شود؟

     در این مقاله قصد داریم همه دلایل محبوبیت تور کیش از تهران و سایر شهرستان‌ها در فصل زمستان را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

  • اصفهان شهری برای مسافران نورزوی و اقامت بلند مدت

    اصفهان شهری برای مسافران نورزوی و اقامت بلند مدت

    ​​​​​​​سفر به اصفهان می‌تواند سفری متفاوت باشد اگر شما اصفهان را در کنار تماشا کردن، لمس کنید و زیبایی‌های آن را در ذهن خود به‌خاطر بسپارید.

  • اجاره سوئیت در سفرهای درمانی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    اجاره سوئیت در سفرهای درمانی

    متاسفانه برخی از شهرهای ایران از امکانات پزشکی مناسبی برخوردار نیستند و از طرفی برخی دیگر از شهرها به نوعی قطب پزشکی محسوب می‌شوند. بسیاری از ما ممکن است با اهداف درمانی مجبور به سفر شویم و در این بین بهتر آن است که قبل از شروع سفر همه چیز را مهیا کنیم و با خیالی آسوده‌تر راهی سفر شویم. یکی از مسائل بسیار مهم در هر سفری و به خصوص سفرهای درمانی مسئله مربوط به اقامت است. بنابراین قبل از هر چیز باید محل اقامت خود را مشخص کنید.

  • چرا باید برای سلامت روان مان به کیش سفر کنیم؟

    چرا باید برای سلامت روان مان به کیش سفر کنیم؟

    ما در این مقاله به اهمیت سفر به ویژه سفر به جزیره کیش در سلامت روان می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • مدیکال آمریکا چیست؟ چرا برای مهاجرت آن را نیاز داریم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مدیکال آمریکا چیست؟ چرا برای مهاجرت آن را نیاز داریم؟

    آمریکا، این سرزمین اسم‌ورسم‌دار، سالیانه جمعیتی نزدیک به 1 میلیون مهاجر را به درون مرزهای خود راه می‌دهد. عدد سرسام‌آوری است، نه؟ً!اما بخش جالب ماجرا این است که تمام این 1 میلیون نفر، قبل از اینکه قدم در خاک ایالات متحده بگذارند، از نظر پزشکی غربالگری می‌شوند و آزمایشات گوناگونی را پشت‌سر می‌گذراند.حالا اینکه علت این کار چیست یا اصلا چه آزمایشاتی وجود دارد را در ادامه می‌گوییم. فعلا همین را بدانید که هیچ‌کس، مطلقا هیچ‌کس، نمی‌تواند بدون سپری‌کردن این آزمایشات به آمریکا کوچ کند.در ادامه همراهمان باشید.

  • هتل های طرف قرارداد بازنشستگان کشوری

    هتل های طرف قرارداد بازنشستگان کشوری

    صندوق بازنشستگان کشوری به منظور رفاه حال افراد بازنشسته، خدماتی را در حوزه گردشگری و سفر همچون رزرو هتل و تور با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. در ادامه با شرایط و لیست هتل‌ های جهانگردی طرف قرارداد سازمان بازنشستگی کشوری بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • سایت خرید بلیط اتوبوس داخلی ترکیه

    سایت خرید بلیط اتوبوس داخلی ترکیه

    اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس داخلی در ترکیه را دارید و با بهترین سایت های فروش آنلاین بلیط اتوبوس داخلی ترکیه آشنا نیستید؛ با ما در این مطلب همراه باشید تا چند مورد از سایت های معتبر فروش بلیط اتوبوس را به شما معرفی کنیم.

  • سفر به روسیه بدون ویزا

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    سفر به روسیه بدون ویزا

    در حال حاضر، مسافران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به ویزا به کشور روسیه سفر کنند. از اول ماه آگوست، روسیه به شهروندان 55 کشور، از جمله چین، هند، ایران، ترکیه، ویتنام و کشورهای اتحادیه اروپا، خدمات ویزای الکترونیکی را فراهم کرده است. این معرفی ویزای الکترونیکی توسط روسیه منجر به افزایش ده برابری تعداد گردشگران از این 55 کشور نسبت به سال گذشته خواهد شد. تا پایان سال 2024، می‌توان انتظار داشت که تعداد گردشگران به 10 میلیون نفر افزایش یابد، که نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به میزان قبل از شیوع کرونا است.

  • جاذبه های طبیعی شهر مشهد

    جاذبه های طبیعی شهر مشهد

    با این که دلیل اصلی برای سفر به مشهد برای اکثر مسافران، زیارت است، اما نباید از جاذبه های طبیعی این شهر نیز غافل شد. در اطراف مشهد، ییلاقات و طبیعت زیبایی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها لذت برد. برای این امر، تنها کافی است به وب‌سایت https://www.snapptrip.com/ مراجعه فرمایید و بلیط سفر خود را رزرو کنید.

  • امکاناتی که باید در اجاره ویلا اطراف تهران مورد توجه قرار دهید

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    امکاناتی که باید در اجاره ویلا اطراف تهران مورد توجه قرار دهید

    بدون تردید زمانی که قصد یک مسافرت کوتاه مدت در اطراف پایتخت را داشته و برای اجاره ویلا اطراف تهران اقدام می‌کنید، دوست دارید لحظاتی عالی و روزهایی خوب را در کنار عزیزانتان داشته باشید. اما آیا می‌دانید برای این که بتوانید چنین امری را رقم بزنید به چه چیزهایی نیاز دارید؟ آیا می‌دانید ویلا و اقامتگاه شما که مهم‌ترین بخش سفر شماست، باید دارای چه امکاناتی باشد که بتواند نظر شما را تامین کرده و به نیازهای شما پاسخ دهد؟ در واقع شما باید در اجاره ویلا اطراف تهران امکانات مورد نیاز خود را بررسی کنید و هنگام اجاره ویلا این موارد را مورد توجه قرار دهید.

  • بررسی اخبار هواشناسی پیش از اجاره ویلا ماسال

    بررسی اخبار هواشناسی پیش از اجاره ویلا ماسال

    گیلان و بسیاری از استان‌ها و منطقه‌های شمالی ایران همیشه یکی از مقصدهای جذاب برای سفر هستند. مسافران داخلی و خارجی زیادی به شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنید تا از آب‌وهوای بی‌نظیر آن بهره‌مند شده، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این منطقه را از نزدیک ببیند و از طبیعت زیبای شمال ایران لذت ببرند. شما هم می‌توانید یکی از شهرهای شمالی ایران را برای سفر بعدی خود انتخاب کرده و روزهای بی‌نظیری را برای خود و همراهان رقم بزنید. یکی از موارد مهمی که بهتر است هنگام سفر به شمال ایران درنظر داشته باشید، آب‌وهوای روزهای سفر شما است. شهرهای شمالی روهای بارانی زیادی دارند و به همین دلیل بهتر است حتما قبل از سفر درباره آب‌وهوای شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید، تحقیق کرده باشید تا برنامه‌ریزی‌های شما برای سفر سمت‌وسویی بهتری پیدا کند.

  • ژئوپارک ارس جهانی شد

    ژئوپارک ارس جهانی شد

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از پایان مراحل ثبت جهانی ژئوپارک ارس خبر داد و اعلام کرد: عضویت ژئوپارک ارس در شبکه ژئوپارک‌های جهانی رسما از طریق یونسکو اعلام شد و در حال حاضر ارس با ۳۲ژئوسایت جزو ژئوپارک‌هایی است که به ثبت جهانی رسیده است.‌با  ژئو سایت های ارس آشنا شویم.

  • توصیه‌های تغذیه‌ای و دارویی برای سفر

    توصیه‌های تغذیه‌ای و دارویی برای سفر

    سفر از رایج‌ترین تفریحات نوروز است، اما گاهی برخی بی‌توجهی‌ها به سلامت بدن و تغذیه در سفر می‌تواند خطر آفرین باشد. بر همین اساس هم باید در این روزها برخی نکات تغذیه‌ای رعایت شود.

  • چند نکته طلایی برای سلامت در سفرهای نوروزی

    چند نکته طلایی برای سلامت در سفرهای نوروزی

    هر سال، هزاران تصادف در همین چند روز تعطیلات نورزوی اتفاق می افتد و هزاران نفر کشته و مصدوم بر جای می مانند، اما با رعایت نکته‌هایی می توان میزان این تلفات و خسارات را کاهش داد.

  • نکات کاربردی برای ایمنی کودکان در سفر

    نکات کاربردی برای ایمنی کودکان در سفر

    اگر قصد دارید با نوزاد خود یک سفر جاده ای داشته باشید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کودک خود را ایمن و راحت نگه دارید.

  • روش‌های پیشگیری از بیماری در سفر

    روش‌های پیشگیری از بیماری در سفر

    پیش از شروع سفر و ترک خانه، در خصوص بیماری‌های مختلفی که ممکن است در سفرتان در معرض آن قرار بگیرید و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، با پزشک خود مشورت کنید. مطمئن شوید داروهای مورد نیاز خود را برای تمام روزهای سفر به همراه داشته باشید؛ به خصوص اگر به دیابت، بیماری قلبی، تنفسی و کلیوی یا سایر بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مبتلا هستید.

  • شرط «کارت واکسن» برای سفر به عراق لغو شد

    شرط «کارت واکسن» برای سفر به عراق لغو شد

    مقامات عراق شرط همراه داشتن کارت واکسن برای سفر به این کشور را لغو کردند.

  • بخت‌آزمایی ماسوله برای ثبت جهانی

    آیا 15 سال انتظار ساکنان شناخته شده‌ترین روستای پلکانی کشور به پایان رسیده‌است

    بخت‌آزمایی ماسوله برای ثبت جهانی

     طی روزهای گذشته، نعیمه احمد بن کاری، نماینده یونسکو برای راستی‌آزمایی و انجام مراحل ثبت جهانی به ماسوله سفر کرده تا آنچه را در پرونده ثبتی ماسوله درج شده است از نزدیک ملاحظه کند.

  • ارزانترین بلیط هواپیما مشهد را از کدام سایت بخرم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ارزانترین بلیط هواپیما مشهد را از کدام سایت بخرم؟

    سفر به شهر مشهد، یک سفر معنوی و خاطره‌انگیز خواهد بود. این شهر، یکی از پرتوریست‌ترین شهرهای ایران است که هر سال میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر ایران و کشورهای خارجی به آن سفر می‌کنند. اما یکی از برنامه‌های مهم سفر، انتخاب وسیله نقلیه مناسب و برآورد قیمت بلیط آن است.

  • رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

    اطلاع رسانی تبلغاتی

    رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

    حتما شما هم در سفر به مشهد به دنبال اقامتگاه و هتلی مناسب با امکانات خوب هستید. خوشبختانه شهر مشهد مقدس دارای هتل‌های متعددی است تا نیاز همه گردشگران و زائران را برطرف کند.در این میان با انتخاب هتلی لوکس باکیفیت عالی می‌توانید از امکانات فوق‌العاده نیز استفاده کنید.

  • ساعت حرکت اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ساعت حرکت اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب

    شهر اصفهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران شناخته می‌شود که جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی متعددی دارد و چشم‌اندازی از فرهنگ ایرانی را به نمایش می‌گذارد. با سفر به اصفهان می‌توانید از اماکن توریستی مانند میدان نقش‌جهان، بازار قیصریه، دروازه چوگان، توحید خانه، پل خواجو، سی‌وسه‌پل، کاخ چهل‌ستون و بسیاری از جاذبه‌های دیگر دیدن کنید. همچنین در هنگام بازگشت با خرید سوغاتی‌های خوراکی، انواع گز و یا صنایع‌دستی مرغوب این شهر، خاطرات سفر را برای مدت‌ها در ذهن خود ثبت کنید.

  • جاهای دیدنی تبریز را بشناسید!

    جاهای دیدنی تبریز را بشناسید!

    شاید تا کنون تعریف های متعددی از شهر تبریز شنیده باشید، اما تنها با سفر به این شهر می توانید آن را درک کنید.  هر مسافری که یک مرتبه سفر به این شهر را تجربه کرده باشد احساس می کند که با یک طناب نامرئی به این شهر متصل شده است و تمایل دارد دوباره قدم زدن در بازارهای آن را تجربه کند. در این مقاله قصد داریم جاهای دیدنی تبریز و روش های سفر به آن را توضیح داده و شما را با خود به یک سفر هزار کلمه ای ببریم.