• اوردنچر دندان چیست (عکس اوردنچر دندان + هزینه)

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    اوردنچر دندان چیست (عکس اوردنچر دندان + هزینه)

    اوردنچر یا همان دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت یک روش موثر و دائمی برای جایگزینی دندان‌های کشیده شده است. انجام اوردنچر دندان مناسب افرادی است که نیاز به ایمپلنت برای بیش از دو دندان و یا جایگزینی دندان برای یک فک را دارند.

  • میانگین قد زنان و مردان در ایران و جهان

    میانگین قد زنان و مردان در ایران و جهان

    میانگین قد زنان و مردان در ایران و سراسر دنیا نشان‌دهنده تنوع گسترده‌ای است. مطالعات نشان داده‌اند که قد مردان ایرانی در قرن گذشته به طور چشمگیری، حدود 17 سانتی‌متر، افزایش یافته است. قبل از ارائه آمار دقیق در مورد میانگین قد، به بررسی عوامل موثر بر رشد قد می‌پردازیم.

  • ارتودنسی متحرک چیست (مزایا و معایب + انواع)

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ارتودنسی متحرک چیست (مزایا و معایب + انواع)

    ارتودنسی متحرک یک روش درمانی است که با استفاده از دستگاه‌هایی که قابل برداشت هستند، به تنظیم و تغییر موقعیت دندان‌ها می‌پردازد. این دستگاه‌ها از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و معمولاً شامل پلاک‌ها، پنس‌ها و اورتوسپرینگ‌ها است.

  • دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی یا آرام بخشی

    دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی یا آرام بخشی

     بسیاری از کودکان از مراجعه به دندانپزشکی ترس دارند، اغلب به دلیل تجربه‌های ناخوشایندی که داشته‌اند یا از دیدن ابزارهای دندانپزشکی و صدای شبیه به ماشین حفاری آنها می‌ترسند که این ترس می‌تواند باعث تاخیر در درمان و یا ایجاد مشکلات بیشتر دندانی شود. برای کاهش این ترس و استرس، یکی از روش‌های موثر استفاده از روش درمان دندانپزشکی کودکان با بیهوشی یا آرام بخشی است که باعث می‌شود درمان کودکان در حالت خواب بدون وجود هیچگونه ترس و استرسی و با کیفیت بالا انجام گردد.

  • مواد محبوب ترمیم کننده دندان کدامند ؟

    مواد محبوب ترمیم کننده دندان کدامند ؟

    مواد ترمیم کننده دندان نقش اساسی در دندانپزشکی دارند. این مواد ترمیم، بازسازی و حفظ دندان ‌هایی را که تحت تأثیر شرایط مختلف مانند پوسیدگی، ضربه یا نقص ‌های ساختاری قرار دارند را تسهیل می ‌کنند. این مواد برای بازیابی فرم، عملکرد و زیبایی دندان ها طراحی شده اند و در عین حال دوام و زیست سازگاری را تضمین می کنند. در طول سال ‌ها، پیشرفت ‌ها در علم مواد و فناوری دندان‌ سازی منجر به توسعه طیف گسترده ‌ای از مواد ترمیمی شده است که هر کدام دارای خواص، نشانه‌ ها و کاربردهای منحصر به‌ فردی هستند. از این رو برآنیم تا به شما در شناخت و انتخاب محبوب ترین مواد دندانپزشکی ترمیم کننده دندان کمک برسانیم.

  • همه چیز درباره علت زردی دندان‌ها

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    همه چیز درباره علت زردی دندان‌ها

    اگر از زردی دندان ها رنج می برید، حتما برای جرم گیری و دیگر درمان ها به دندانپزشکی نعمت الهی سر بزنید. دندانپزشکی نعمت الهی یک دندانپزشکی در غرب تهران است که خدمات عالی ارائه می دهد. برای تماس و رزرو نوبت با شماره 02144284234 تماس حاصل فرمایید.

  • قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید + ۵ درصد تخفیف

    قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید + ۵ درصد تخفیف

    استفاده از ایمپلنت دندان به عنوان یکی از راهکارهای پیشرفته در بازسازی دندان‌های از دست رفته یا آسیب‌دیده، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، جایگاه ویژه‌ای در زمینه‌ی زیبایی دندان پیدا کرده است. در این متن، به معرفی ایمپلنت دندان، عوامل تعیین‌کننده قیمت آن و مزایای این روش پرداخته خواهد شد.حتما از سایت دکتر ابوالحسنی دیدن فرمایید و از تمام مراحل ایمپلنت دندان و شرایط آن مطلع شوید و از تخفیف سال جدید نیز استفاده کنید.

  • همه چیز در مورد لمینت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    همه چیز در مورد لمینت دندان

    امروزه لمینت دندان (Dental laminates) به یکی از پرتقاضاترین درمان‌ها در حوزه دندانپزشکی تبدیل شده است و اکثر افرادی که به دنبال اصلاح لبخند خود هستند و می‌خواهند با دندان‌هایی زیبا چهره‌ای جذاب‌تر داشته باشند، به سراغ این روش می‌روند. اما آیا در جریان صفر تا صد لمینت دندان هستید؟ در ادامه همراه ما باشید تا با هرآنچه باید بدانید آشنا شوید.

  • هزینه ارتودنسی سال 1403 در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    هزینه ارتودنسی سال 1403 در تهران

    همانطور که می دانید هر سالی که می گذرد قیمت ها افزایش می یابد. خدمات و درمان های دندانپزشکی نیز از این موضوع مستثنا نیستند. ارتودنسی نیز به عنوان یکی از حوزه ‌های پزشکی با اهمیت که اثرات مثبت بسیاری بر روی عملکرد دهان و چهره فرد دارد و نه تنها به جلوگیری از مشکلات جسمی، بلکه به تقویت اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی نیز کمک می‌ کند شامل این خدمات می شود.

  • دندانپزشکی در غرب تهران

    دندانپزشکی در غرب تهران

    انتخاب کلینیک دندانپزشکی مناسب می‌تواند به حفظ سلامت دهان و دندان‌های شما کمک کند. اگرچه احتمال دارد انتخاب کلینیکی که دوستان و آشنایان توصیه می‌کنند، جذاب به نظر برسد، اما بهتر است وقت کافی را برای یافتن یک دندانپزشک با تخصص و تجربه در غرب تهران بگذارید. دندانپزشک شما در مسیر حفظ سلامت دهان و دندان شما را همراهی می‌کند و معاینات دوره‌ای و درمان منظم می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های دندانی منجر شود. با این تفاسیر، چگونه بهترین دندانپزشکی در غرب تهران را بیابیم؟

  • قیمت نگهدارنده های ارتودنسی + مدت زمان استفاده

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    قیمت نگهدارنده های ارتودنسی + مدت زمان استفاده

    قیمت نگه‌دارنده ارتودنسی با توجه به نوع ان (متحرک، ثابت) و کیفیت جنس ان مشخص می‌شود. قیمت دلاری ریتینرهای متحرک بین 150 تا 600 دلار است. تهیه و خرید نگه‌دارنده دندان بعد از ارتودنسی مهم‌ترین اقدام برای تثبیت نتایج ارتودنسی است. ریتینرهای متحرک برای هر مراجعه‌کننده به صورت شخصی ساخته می‌شود که هزینه ساخت آن در لابراتوار، یکی از علل بالا بودن قیمت آن می‌باشد. کلینیک‌های دندانپزشکی که خود به لابراتوار مجهز هستند نسبت به مرکز ارتودنسی که ساخت ریتینر را برون سپاری می‌کنند، قیمت نگه‌دارنده ارتودنسی مناسب‌تر در می‌آید. در این مطلب به بررسی قیمت انواع نگه‌دارنده دندان بعد از ارتودنسی می‌پردازیم.

  • همه چیز درباره ایمپلنت فوری دندان

    همه چیز درباره ایمپلنت فوری دندان

    ایمپلنت فوری یکی از روش‌های جایگزینی دندان از دست رفته است. اما متاسفانه بسیاری از مجموعه ها با سوء استفاده از این اسم، متقاضیان ایمپلنت دندان راگمراه می‌کنند!

  • دریافت نوبت دندانپزشکی برای نوروز 1403

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دریافت نوبت دندانپزشکی برای نوروز 1403

    درد دندان و یا مشکلات لثه ممکن است در هر زمانی از شبانه روز و یا حتی در روزهای تعطیل به سراغ شما بیاید، اما یکی از مشکلات اکثر افراد در مواجعه با چنین شرایط پیش بینی نشده، پیدا کردن دندانپزشکی قابل اطمینان و با تجربه می باشد که در ساعت های غیر کاری و روز های تعطیل فعالیت داشته باشد.

  • فلوراید برای دندان مفید است یا مضر؟

    فلوراید برای دندان مفید است یا مضر؟

    فلوراید بیش از حد می‌تواند باعث فلوئوروزیس شود که به صورت رگه‌ها یا لکه‌های سفید روی مینای دندان ظاهر می‌شود.

  • قیمت کامپوزیت دندان 1402 چقدر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    قیمت کامپوزیت دندان 1402 چقدر است؟

    یکی از روش هایی که جنبه درمان نیز دارد کامپوزیت دندان طرح لبخند می باشد. کامپوزیت علاوه بر کاربرد درمانی ، کاربرد زیبایی نیز در دندانپزشکی زیبایی دارد که در ذیل درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • با خوراکی‌ها و میوه‌های تمیزکننده دندان و لثه آشنا شوید

    با خوراکی‌ها و میوه‌های تمیزکننده دندان و لثه آشنا شوید

    سبزی‌های برگدار نه تنها دندان‌های شما را تمیز می‌کنند، بلکه حاوی مقدار زیادی مواد معدنی و ویتامین‌های سالم هستند.

  • ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

    ایمپلنت دندان با استفاده از تکنولوژی دیجیتال یک اقدام پیشرفته و موثر در حوزه دندانپزشکی است که با بهره‌گیری از ترکیب دانش دندانپزشکی و فناوری‌های نوین، امکانات ویژه‌تری در جایگزینی دندان‌های ازدست رفته فراهم می‌آورد. از علل برتری ایمپلنت دندان دیجیتال در مقایسه با روش‌های سنتی می‌توان به دقت بالا در تشخیص، طراحی دقیق‌تر و کاهش زمان درمان اشاره کرد. این روش امکان اجرای جراحی با دقت و کمترین خطای ممکن را فراهم می‌کند و با استفاده از مدل‌های سه بعدی و اسکن‌های دیجیتال، به پیش‌بینی دقیق تراکم استخوان و تطابق بهینه با ساختار دهان کمک می‌کند. در این راستا، انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران، که تسلط کامل به این تکنولوژی را دارد و توانایی ارائه‌ی خدمات با کیفیت و شخصی‌سازی مطلوب را به بیماران ارائه می‌دهد، به تجربه‌ی مطمئن و موفقی در حوزه ایمپلنت دندان منجر خواهد شد. با ما همراه باشید تا با مزایای ایمپلنت دیجیتال و روش‌های انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران آشنا شوید.

  • کامپوزیت دندان چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کامپوزیت دندان چیست؟

    کامپوزیت دندان، یکی از روش‌های پرکاربرد در ترمیم و بهبود ظاهری دندان ها می باشد. این روش، امکاناتی را برای بازسازی و تقویت دندان‌های آسیب‌دیده فراهم می‌کند؛ همچنین باتوجه‌ به ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این ماده کامپوزیت، بهبود مشکلات رنگ دندان‌ها، ترمیم سوراخ‌های کوچک، تقویت سطح دندان و حتی تغییر شکل و اندازه آن‌ها امکان پذیر شده است.

  • دندان مصنوعی ژله ای بهتر است یا معمولی؟

    دندان مصنوعی ژله ای بهتر است یا معمولی؟

    دندان مصنوعی ژله ای بهتر است یا معمولی؟ ممکن است تمام افرادی که بخواهند برای انجام این فرایند اقدام کنند، در وهله اول با این سؤال روبرو شوند. آن دسته از افرادی که تعداد زیادی از دندان‌های خود را ازدست ‌داده‌اند، احتمالا به فکر استفاده از دندان‌های مصنوعی می‌افتند.

  • یک راهنمای کامل برای مراقبت از دندان‌ها

    یک راهنمای کامل برای مراقبت از دندان‌ها

    یکی از مسائلی که می‌تواند شیرینی یک سفر تفریحی را به کام فرد و همسفرانش تلخ کند، بروز بیماری‌های مختلفی است که بسیاری از آنها در اثر بی‌احتیاطی‌ها و رعایت نکردن بهداشت در طول سفر ایجاد می‌شوند.

  • لیست متخصص‌های ارتودنسی در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    لیست متخصص‌های ارتودنسی در تهران

    ارتودنسی یکی از شاخه‌های تخصصی علم دندان‌پزشکی است که مشکلات و عیوب مربوط به چینش و ترتیب دندان‌ها را برطرف می‌نماید. در واقع نیاز به درمان ارتودنسی زمانی احساس می‌شود که دندان‌های بالا یا پایین و یا هردو، نامرتب بوده و یا فک پایین و بالا با یکدیگر متقارن نباشند.در این صورت با استفاده از تکنیک‌های درمانی نوین و به‌روزترین تجهیزات دنیا، این عدم ترتیب

  • این خوراکی‌های طبیعی سفیدکننده دندان است

    این خوراکی‌های طبیعی سفیدکننده دندان است

    برخی خوراکی‌ها، میوه‌ها و غذاها هستند که باعث سفید شدن دندان می‌شوند.

  • انواع لمینت های دندان چیست؟

    انواع لمینت های دندان چیست؟

    با بکارگیری لمینت های دندانی در دندانپزشکی زیبایی بسیاری از عیوب دندانی نظیر شکستگی ها، بد رنگی های دندانی و ... رفع می گردد. انواع لمینت ها از لحاظ قیمت، جنس و کاربرد تفاوت هایی دارند، برای آگاهی در مورد انواع لمینت ها و تفاوت های بین آن ها ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

  • متخصص ارتودنسی با تجربه در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    متخصص ارتودنسی با تجربه در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

    درمان ارتودنسی یکی از درمان های بسیار پرطرفدار در سال های اخیر میباشد که با اصلاح مشکلات فکی- دندانی و اصلاح طرح لبخند فرد، چهره ای زیبا را خلق میکند؛ بنابراین لازم است که با ویژگی های متخصص ارتودنسی مجرب در تهران و شهر محل سکونت خود آشنا شده و انتخاب مناسبی داشته باشید. ارتودنسی از جمله زیر شاخه های تخصصی دندانپزشکی است و دندانپزشکی خود نیز زیر مجموعه ی علوم تجربی می باشد. یک دندانپزشک بعد از اتمام‌دوره تحصیلی خود در مقطع عمومی با شرکت در آزمون تخصص دندانپزشکی و کسب رتبه ی ممتاز قادر خواهد بود ادامه ی تحصیل خود را در رشته ارتودنسی یا همان مرتب کردن دندانها بگذراند.

  • فکرش را هم نمی‌کنید این خوراکی‌ها دندان شما را لکه‌دار کند

    فکرش را هم نمی‌کنید این خوراکی‌ها دندان شما را لکه‌دار کند

    خوردن برخی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها منجر به تیره و لکه دار شدن دندان شده و حضور شما در جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

  • جدیدترین روش های ارتودنسی دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    جدیدترین روش های ارتودنسی دندان

    ارتودنسی دندان روشی برای مرتب سازی دندان ها در فک بالا و پایین می باشد؛ خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم دندانپزشکی روش های جدیدی از این درمان برای بیماران انجام خواهد شد که علاوه بر اینکه مدت زمان آن کمتر خواهد بود بلکه بیماران پروسه راحت تری را پشت سر خواهند گذاشت و نتیجه بهتری را نیز بدست خواهند آورد.

  • مجهزترین دندانپزشکی دیجیتال در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مجهزترین دندانپزشکی دیجیتال در تهران

    دکتر هومن پاک نیت، با تجربه گسترده و تخصص در زمینه دندانپزشکی دیجیتال، به عنوان یکی از متخصصان برجسته این حوزه معرفی می‌شود. مطب ایشان با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته دیجیتال، به بیماران خدماتی با کیفیت و به‌روز ارائه می‌دهد. مزایای مطب دکتر پاک نیت شامل تشخیص دقیق و سریع، طراحی لبخند با دندانپزشکی دیجیتال، جراحی ایمپلنت پیشرفته، مدیریت الکترونیکی پرونده بیماران و به‌روز بودن با آخرین دستاوردهای دندانپزشکی جهان است.

  • بهترین سن برای کاشت ایمپلنت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین سن برای کاشت ایمپلنت دندان

    از آنجایی که ممکن است دندان‌ها به دلایل مختلفی در سنین مختلف بیفتند به عنوان مثال، شکستگی در یک فرد جوان یا در یک فرد مسن اکنون این سوال مطرح می‌شود که سن مناسب برای ایمپلنت چه زمانی است.

  • ارتودنسی یا سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟

    ارتودنسی یا سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟

    سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟ ارتودنسی در سنین مختلف می‌تواند انجام شود اما انجام سیم کشی دندان در سنین 10 تا 14 سالگی آسان‌تر می‌باشد.

  • ایمپلنت دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد

    ایملپنت دیجیتال روشی نوین و بسیار پیشرفته است که مورد استفاده پزشکان و مردم قرار گرفته است و طبق تحقیقات انجام شده میزان رضایت بیماران از ایمپلنت دیجیتال تقریبا دو برابر بیشتر از ایمپلنت دندان معمولی است.