• آیا عمل بینی خطرناک است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا عمل بینی خطرناک است؟

    خطرات عمل بینی از دلایل اصلی تردید متقاضیان نسبت به انجام این عمل است. انجام عمل بینی که معمولا با هدف زیبایی انجام می‌گیرد، برای همه بی خطر نیست. به همین منظور پزشک قبل از هرگونه اقدامی از متقاضی درخواست می‌کند تا تمامی آزمایشات قبل از عمل را به طور کامل انجام دهد. جراح با بررسی آزمایشات به متقاضی اعلام می‌کند که آیا این عمل برای او خطرناک است یا خیر. خطرات عمل بینی، درصد مرگ در عمل بینی و نحوه کنترل خطرات مربوط به این عمل از مواردی است که در این مطلب به آن کامل پرداخته ایم.

  • آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین میرود؟

    آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین میرود؟

    ماه گرفتگی پوست ناحیه‌ای رنگی و گاهی برجسته بر روی سطح پوست است که اغلب از بدو تولد با فرد همراه است. این حالت دارای انواع مختلف است و به طور کلی، ماه گرفتگی بدن معمولاً خوش‌خیم و بی‌ضرر هستند. انواع ماه گرفتگی پوست می‌توانند در هر نقطه از صورت یا بدن ایجاد شوند. علائم ماه گرفتگی پوست از نظر رنگ، اندازه و شکل ظاهری متفاوت است و برخی دائمی هستند و ممکن است با گذشت زمان بزرگتر شوند.

  • از تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره

    از تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره

    افزایش تقاضای عمل‌های زیبایی حاکی از آن است که امروزه دیگر این اعمال چندان جنبه درمانی ندارند و برخی در سنین مختلف تحت تاثیر فضاسازی و تبلیغات، به دنبال زیبایی بیشتر هستند و یکی از این اعمال، تغییر رنگ چشم و کاشت نگین در چشم است.

  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب

    معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب

    کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

  • بیماری‌های ناگفته‌ای که در پشت جراحی‌های لاغری پنهان مانده‌اند

    بیماری‌های ناگفته‌ای که در پشت جراحی‌های لاغری پنهان مانده‌اند

    شوک‌های عصبی، لخته شدن خون در ریه‌ها یا همان آمبولی و نهایتا ایجاد لخته‌های چربی یا آمبولی چربی از عوارضی است که در برخی از عمل‌ها برای زیبایی دیده می شود.

  • خواص بالم لب گیاهی چیست؟ + معرفی بهترین بالم لب طبیعی

    خواص بالم لب گیاهی چیست؟ + معرفی بهترین بالم لب طبیعی

    بالم لب گیاهی یک محصول منحصربه‌فرد و ارگانیک است که به لب‌های خشک و پوست حساس آن‌ها، رطوبت و نرمی می‌بخشد. این محصول با استفاده از ترکیبات کاملاً طبیعی مانند موم زنبور عسل، کره کاکائو، ویتامین C و ویتامین E تهیه می‌شود. نکته مهم در بالم گیاهی این است که بدون استفاده از مواد مصنوعی مانند آفت‌کش‌ها، مواد افزودنی پتروشیمیایی و مواد سنتزی برای رنگ و عطر تولید می‌شود. این بالم‌ها همچنین با محیط‌زیست سازگار بوده و برای بدن نیز مضر نیستند.

  • از روتین پوستی روزانه غافل نشوید!

    از روتین پوستی روزانه غافل نشوید!

    درخشش و جوانی پوست را می‌توان با محافظت از پوست در برابر نور خورشید، داشتن یک رژیم غذایی مغذی یا استفاده از محصولات مراقبتی مانند ضدآفتاب تأمین کرد.

  • بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

    اگر پوست شما بسیار خشک است، این احتمال وجود دارد که هر کرم مرطوب‌کننده‌ای نتواند پاسخگوی نیازتان باشد. به همین خاطر، باید به دنبال کرمی باشید که بتواند به بهترین شکل ممکن مرطوب‌کنندگی را انجام دهد. در غیر این صورت، بازدهی مناسبی را دریافت نخواهید کرد. در این مطلب، بهترین کرم‌ها مانند کرم La Roche-Posay Toleriane را که برای مرطوب‌کنندگی پوست گزینه‌های مناسب هستند معرفی خواهیم کرد.

  • رنگ مو خوب چی بخرم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    رنگ مو خوب چی بخرم؟

    انتخاب و خرید رنگ مو مناسب برای بسیاری از خانم‌ها یک خرید چالش‌برانگیز محسوب می‌شود. باتوجه‌به این‌که برندهای مختلفی از این محصولات در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی دیده می‌شود، طبیعی است که در انتخاب رنگ موی مناسب و سازگار با پوست و مو به چالش کشیده شوید. دراین بین، بازه گسترده قیمت رنگ مو نیز به فاکتورهای موثر در خرید افزوده می‌شود و این تنوع و گستردگی در خرید را افزایش می‌دهد. اگر شما نیز به رنگ موهای خود اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید به‌جای رفتن به سالن‌های زیبایی، رنگ کردن مو را در منزل انجام دهید، بهتر است که رنگ موهای باکیفیت را بشناسید و با قیمت رنگ مو آشنا شوید. با ما همراه باشید تا بهترین رنگ مو را معرفی کنیم.

  • همه آنچه باید درباره جراحی کاهش وزن بدانیم/ احتمال بازگشت چاقی

    جراح عمومی عنوان کرد؛

    همه آنچه باید درباره جراحی کاهش وزن بدانیم/ احتمال بازگشت چاقی

    دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با جراحی کاهش وزن، نکاتی را متذکر شد ‌

  • چند توصیه مفید برای آبرسانی پوست

    چند توصیه مفید برای آبرسانی پوست

    احساس کشیدگی، سفت شدن یا پوسته‌پوسته شدن که احتمالا دلیل آن کم‌آبی است، ممکن است برای هر پوستی پیش بیاید و فرقی ندارد چه نوع پوستی داشته باشید.

  • آیا برای تمدید ضد آفتاب باید صورت را بشوییم؟

    آیا برای تمدید ضد آفتاب باید صورت را بشوییم؟

    ضدآفتاب نوعی کرم و محصول مراقبت از پوست می‌باشد که برای جلوگیری از اشعه‌های مضر خورشید کاربرد دارد.

  • کامپوزیت دندان، راه حلی برای لبخندی زیبا

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کامپوزیت دندان، راه حلی برای لبخندی زیبا

    لبخند زیبا، دریچه‌ای به سوی اعتماد به نفس و روابط اجتماعی قوی‌تر است. اما گاهی اوقات، نقص‌هایی در دندان‌ها مانند لب‌پریدگی، شکستگی، تغییر رنگ و یا نامرتبی، مانع از لبخندی زیبا و دلنشین می‌شوند. در این میان، دندانپزشکی زیبایی با ارائه روش‌های مختلف، به کمک افراد آمده است تا به لبخندی ایده‌آل دست پیدا کنید.

  • تزریق بوتاکس در جوانی از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند؟

    تزریق بوتاکس در جوانی از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند؟

    استیون ویلیامز، رئیس انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، می‌گوید: «اگر بتوانید از انقباض این ماهیچه‌های صورت جلوگیری کنید، می‌توانید جلو چین‌خوردگی پوست را هم که عمیق‌تر شدن خطوط چین‌وچروک را به دنبال دارند، بگیرید.»

  • چگونه از متخصصان حوزه زیبایی نوبت دریافت کنیم؟

    چگونه از متخصصان حوزه زیبایی نوبت دریافت کنیم؟

    در دنیای مدرن امروز، توجه به زیبایی و سلامت پوست و مو اهمیت بیشتری پیدا کرده است. افراد بیشتری به دنبال خدمات متخصصین حوزه زیبایی هستند تا نه تنها زیباتر به نظر برسند، بلکه احساس بهتری نیز داشته باشند. اما با وجود تعداد زیادی از کلینیک‌ها و متخصصان، گاهی اوقات پیدا کردن وقت مناسب برای ملاقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مطلب، نه تنها راه‌هایی برای رزرو نوبت از متخصصین حوزه زیبایی را بررسی خواهیم کرد، بلکه به بررسی مزایای این خدمات نیز خواهیم پرداخت و شما را با سایت کلینیک زیبایی آشنا میکنیم که بتوانید به آسانی نوبت خود را دریافت نمایید.

  • سن مناسب ارتودنسی چند سالگی است/ توصیه به بزرگسالان

    سن مناسب ارتودنسی چند سالگی است/ توصیه به بزرگسالان

    معاون آموزشی گروه ارتودنسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با استفاده از ارتودنسی در سنین مختلف، نکاتی را متذکر شد.

  • برای فرو رفتن پوست تخمه در لثه چکار کنیم؟

    کارشناس سلامت دهان و دندان عنوان کرد؛

    برای فرو رفتن پوست تخمه در لثه چکار کنیم؟

    یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت.

  • اوردنچر دندان چیست (عکس اوردنچر دندان + هزینه)

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    اوردنچر دندان چیست (عکس اوردنچر دندان + هزینه)

    اوردنچر یا همان دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت یک روش موثر و دائمی برای جایگزینی دندان‌های کشیده شده است. انجام اوردنچر دندان مناسب افرادی است که نیاز به ایمپلنت برای بیش از دو دندان و یا جایگزینی دندان برای یک فک را دارند.

  • میانگین قد زنان و مردان در ایران و جهان

    میانگین قد زنان و مردان در ایران و جهان

    میانگین قد زنان و مردان در ایران و سراسر دنیا نشان‌دهنده تنوع گسترده‌ای است. مطالعات نشان داده‌اند که قد مردان ایرانی در قرن گذشته به طور چشمگیری، حدود 17 سانتی‌متر، افزایش یافته است. قبل از ارائه آمار دقیق در مورد میانگین قد، به بررسی عوامل موثر بر رشد قد می‌پردازیم.

  • ارتودنسی متحرک چیست (مزایا و معایب + انواع)

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ارتودنسی متحرک چیست (مزایا و معایب + انواع)

    ارتودنسی متحرک یک روش درمانی است که با استفاده از دستگاه‌هایی که قابل برداشت هستند، به تنظیم و تغییر موقعیت دندان‌ها می‌پردازد. این دستگاه‌ها از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و معمولاً شامل پلاک‌ها، پنس‌ها و اورتوسپرینگ‌ها است.

  • هرگز با موی خیس نخوابید!

    هرگز با موی خیس نخوابید!

    خوابیدن با موهای خیس بدترین اثر را بر روی خود موها می گذارد. هنگامی که مو خیس است در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد. وقتی که در خواب عمیق هستید و تکان می خورید اصطکاک ایجاد شده باعث خشکی و شکننده شدن موها می شود.

  • کمبود کدام ویتامین‌ها سبب ریزش مو می‌شود؟

    کمبود کدام ویتامین‌ها سبب ریزش مو می‌شود؟

    کاهش برخی از ریزمغذی‌ها بر سلامت مو اثر دارد و سب ریزش مو می‌شود.

  • چرا اسفناج برای رشد سریع مو مفید است؟

    چرا اسفناج برای رشد سریع مو مفید است؟

    اسفناج یک سبزی برگ سبز است که حاوی مواد مغذی ضروری مانند آهن، پروتئین، ویتامین های A و C و سایر مواد معدنی است که برای موهای شما مفید هستند. این مواد مغذی به حفظ سلامت فولیکول‌های مو کمک و رشد مو را تقویت می‌کنند.

  • عوارض عمل بینی عروسکی

    عوارض عمل بینی عروسکی

    یکی از مشکلات اساسی که برخی افراد بعد از جراحی بینی عروسکی یا فانتزی داشتند این بود که بینی آن ها بسیار کوچک شده و فرم صورتشان با مشکل جدیدی مواجه شد. یا اینکه بینی عروسکی آن ها در عملکردها و فعالیت های حیاتی اش دچار مشکل می شود و در تنفس آن ها اختلال ایجاد می کند.

  • افزایش سن چطور سلامت موها را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

    افزایش سن چطور سلامت موها را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

    مو بخش مهمی از ظاهر هر فرد است. با افزایش سن، موهای ما دچار تغییرات طبیعی از جمله نازک شدن، سفید شدن، از دست دادن درخشندگی و دگرگونی در بافت می‌شوند.

  • دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی یا آرام بخشی

    دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی یا آرام بخشی

     بسیاری از کودکان از مراجعه به دندانپزشکی ترس دارند، اغلب به دلیل تجربه‌های ناخوشایندی که داشته‌اند یا از دیدن ابزارهای دندانپزشکی و صدای شبیه به ماشین حفاری آنها می‌ترسند که این ترس می‌تواند باعث تاخیر در درمان و یا ایجاد مشکلات بیشتر دندانی شود. برای کاهش این ترس و استرس، یکی از روش‌های موثر استفاده از روش درمان دندانپزشکی کودکان با بیهوشی یا آرام بخشی است که باعث می‌شود درمان کودکان در حالت خواب بدون وجود هیچگونه ترس و استرسی و با کیفیت بالا انجام گردد.

  • عمل ژنیوپلاستی چیست؟

    عمل ژنیوپلاستی چیست؟

    ژنیوپلاستی نوعی جراحی زیبایی بر روی چانه است. هم جراحان پلاستیک و هم جراحان فک و صورت می توانند عمل های ژنیوپلاستی را انجام دهند. دو نوع روش ژنیوپلاستی وجود دارد – ژنیوپلاستی کشویی و پروتز چانه.

  • مواد محبوب ترمیم کننده دندان کدامند ؟

    مواد محبوب ترمیم کننده دندان کدامند ؟

    مواد ترمیم کننده دندان نقش اساسی در دندانپزشکی دارند. این مواد ترمیم، بازسازی و حفظ دندان ‌هایی را که تحت تأثیر شرایط مختلف مانند پوسیدگی، ضربه یا نقص ‌های ساختاری قرار دارند را تسهیل می ‌کنند. این مواد برای بازیابی فرم، عملکرد و زیبایی دندان ها طراحی شده اند و در عین حال دوام و زیست سازگاری را تضمین می کنند. در طول سال ‌ها، پیشرفت ‌ها در علم مواد و فناوری دندان‌ سازی منجر به توسعه طیف گسترده ‌ای از مواد ترمیمی شده است که هر کدام دارای خواص، نشانه‌ ها و کاربردهای منحصر به‌ فردی هستند. از این رو برآنیم تا به شما در شناخت و انتخاب محبوب ترین مواد دندانپزشکی ترمیم کننده دندان کمک برسانیم.

  • به این ۷ دلیل، اجازه دهید موهایتان سفید شوند!

    به این ۷ دلیل، اجازه دهید موهایتان سفید شوند!

    رنگ کردن مداوم موهایتان اگرچه موجب مخفی کردن تارهای سفید می شود، اما معایبی نیز به همراه دارد که اگر از آنها مطلع شوید، احتمالا موهای خاکستری و طبیعی خود را بیش از قبل دوست خواهید داشت و وقت بعدی آرایشگاهتان را لغو خواهید کرد.

  • همه چیز درباره علت زردی دندان‌ها

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    همه چیز درباره علت زردی دندان‌ها

    اگر از زردی دندان ها رنج می برید، حتما برای جرم گیری و دیگر درمان ها به دندانپزشکی نعمت الهی سر بزنید. دندانپزشکی نعمت الهی یک دندانپزشکی در غرب تهران است که خدمات عالی ارائه می دهد. برای تماس و رزرو نوبت با شماره 02144284234 تماس حاصل فرمایید.