معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به مدد تلاش خوب و تاثیرگذار دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، وضعیت جهرم اکنون به حالت عادی بازگشته است.

سلامت نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به مدد تلاش خوب و تاثیرگذار دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، وضعیت جهرم اکنون به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، جوانشیر کدخداپور ظهر سه‌شنبه در یک نشست خبری، در تشریح حادثه جهرم گفت: هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر حمله فردی با سلاح‌سرد و اسپری فلفل به چند بانوی محجبه اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مدیرکل امنیتی استانداری به همراه نمایندگان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه به شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی با امام‌جمعه جهرم و شورای تامین آن شهرستان،‌ اقدامات پلیسی لازم انجام و اتومبیل فرد ضارب شناسایی و مالک خودرو احضار شد.

کدخداپور با بیان اینکه مالک خودرو همان فرد ضارب بود و اتهام خود را پذیرفت، گفت: تحقیقات در این خصوص هنوز ادامه دارد و بیان دقیق علت و انگیزه این اقدام باید پس از انجام بررسی‌های لازم توسط دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.

وی وابستگی ضارب به یک فرد نظامی را تایید و در عین‌حال تصریح کرد: او با قاطعیت با این فرزند خود که کارمند اداره راه و شهرسازی است برخوردی قاطع داشته است. اقدام این فرد هیچ علت و انگیزه سیاسی، حزبی و گروهی نداشته و کاملا شخصی بود.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه این فرد کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی در جهرم است، خاطرنشان کرد: شایعات زیادی در خصوص واقعه جهرم بیان شد که هیچ یک صحت ندارد و هم دانشگاه این شهر حالت عادی دارد و هم وضعیت امنیت خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha