هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

سلامت نیوز: هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکترحسین سلمان زاده رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با بیان اینکه برای این دوره از نمایشگاه به منظور حضور پررنگ تر بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی برنامه ریزی دقیق و منظمی صورت گرفته است اظهار کرد:به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت کشور، رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه ازجمله اهداف مدنظر برای برگزاری این نمایشگاه می باشند. 

وی تاکید کرد: بدون شک نمایشگاه بین المللی ایران هلث به دلیل حضور مسئولان، دانشگاهیان، مراکز درمانی، مسئولان خرید، شرکت های تولید کننده و واردکننده، همچنین فعالان داخلی و خارجی حوزه سلامت یکی از مهمترین رویدادهای پزشکی کشور محسوب می‌شود. 

رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی را فراهم می کند که فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با سایر نمایندگان شرکت ها برقرار کنند گفت: باید توجه داشت که ایران هلث یک نمایشگاه بین المللی بوده که از کشورهای علاقمند و هیئت های تجاری  برای مشارکت و بازدید از توانمندی های ایران در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت شده اند.

وی افزود: نمایشگاه هجدهم با حضور ۵۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، دانمارک، پرتغال، اکراین، روسیه، سوئیس، سوئد، اسپانیا، برزیل، کانادا، هنگ کنگ، هند، کره جنوبی، تایوان، ترکیه، چین و اتریش برگزار می گردد.

به گفته سلمان زاده، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث در سالن های ۳۵، ۳۸، A۳۸ ، ۴۰، ۴۱، ۴۴، ۳۱ ، ۱۸ و فضای باز محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha