رییس سازمان داوطلبان هلال احمرپیش بینی کرد با کمک خیران تا پایان ماه مبارک رمضان بخشی از هزینه های درمان بیش از هزار بیمار خاص را در سراسر کشور تأمین شود.

سلامت نیوز:رییس سازمان داوطلبان هلال احمرپیش بینی کرد با کمک خیران تا پایان ماه مبارک رمضان بخشی از هزینه های درمان بیش از هزار بیمار خاص را در سراسر کشور تأمین شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، ،فرحناز رافع این سخنان را دردوازدهمین جشن گلریزان همای رحمت که پنجشنبه شب به دعوت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و انجمن بیماران خاص در باشگاه دیپلماتیک تهران و با حضور جمعی از خیران، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد،بیان کرد. 


رافع تأمین و توزیع یکصد و 46 هزار سبد کالایی برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های زندانیان و بیماران نیازمند را از دیگر برنامه های این سازمان در ماه میهمانی خدا اعلام کرد. 


وی بااشاره به ادامه حملات ددمنشانه سعودیها به یمن و همچنین محاصره غزه از سوی صهیونیستها بر لزوم کمک خیران به دیگر مسلمانان در این ماه مبارک تأکید کرد. 


همچنین حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هم دراین آیین بااشاره به تأکید دین مبین اسلام به کمک به هم نوع گفت: زکات امکاناتی که ما در اختیار داریم آن است که به دیگرانی که نیازمند هستند، کمک کنیم. 


وی به ذکر سخنی از فرمایشات پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه گاهی فقر انسان را به کفر می کشاند، پرداخت و افزود: نخستین ثمره انفاق بی منت به دیگران دور کردن آنان از فساد است. 


حجت الاسلام معزی گفت: ایجاد عشق و محبت در جامعه، گسترش فرهنگ انفاق و فعال شدن نیازمندان در اجتماع و از بین بردن اختلافات طبقاتی از دیگر ثمرات کمک به دیگران است. 


وی افزود: هلال احمر در ماه مبارک رمضان با برپایی پنج هزار سفره افطار تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور زمینه کمک خیرین به نیازمندان را فراهم می کند.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین با بیان اینکه سعودیها راههای امدادرسانی به مردم یمن را برای سومین ماه متوالی مسدود کرده اند خاطر نشان کرد: بیش از یک میلیون نفر از مردم یمن غذایی برای خوردن ندارند و لازم است که همه مسلمانان برای کمک به آنان اقدام کنند.


در دوازدهمین جشن گلریزان همای رحمت با پرداخت 5 میلیارد و 200 میلیون ریال بخشی از هزینه های درمان 52 بیمار خاص را تقبل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha