چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

وزیر کشور طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور را به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

سلامت نیوز: وزیر کشور طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور را به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از «نسیم»، از سازمان بهزیستی کشور، در متن حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به محسنی بندپی آمده است: به استناد مصوبه چهل وهفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری، به موجب این حکم شما را به سمت رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری منصوب می کنم.

«لازم است با همکاری و هماهنگی معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد و دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته و برگزاری منظم جلسات و افزایش تعامل با دستگاه های ذیربط و با نگاه دقیق و جامع به بند چهارم سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر در جهت اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با تهدیدات و آسیب های ناشی از مواد مخدر و روان گردان ها به منظور مصون سازی آحاد جامعه و صیانت از خانواده ها در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثری را به عمل آورید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha