معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری آنفلوآنزا در افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند شایع‌تر است، گفت: این بیماری تاکنون جان 16 نفر از مبتلایان را در کرمان گرفته است.

سلامت نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری آنفلوآنزا در افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند شایع‌تر است، گفت: این بیماری تاکنون جان 16 نفر از مبتلایان را در کرمان گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر نوذر نخعی در گفت‌و‌گو با آنا در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان کرمان، گفت: تاکنون حدود 100 نفر طی یک ماه و نیم گذشته به بیمارستان‌ها مراجعه و بستری شده‌اند که متاسفانه 16 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تقریبا همه افراد مبتلا به آنفلوآنزا به بیماری‌های زمینه‌ای و مزمن دچار بوده‌اند، افزود: به افراد مبتلا توصیه می‌شود با رعایت نکات بهداشتی و بهداشت فردی مانع از انتقال بیماری به سایر افراد شوند و هم چنین با مشاهده علائم اولیه سرماخوردگی سریعا به مراکز درمان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    1 0
    حقیقتا متاسفم برای مسئولین بی شرم کرمان که بجای پاسخگویی به مردم برای اینکه چرا کوتاهی کردند و آنفلانزا وارد کرمان شده با وقاحت هرچه تمام مرگ مردم رو طبیعی قلمداد می کنند