خانواده ای 3 نفره در پی سماجت مادر درتماس با 115 از مرگ حتمی نجات یافتند.

سلامت نیوز:خانواده ای 3 نفره در پی سماجت مادر درتماس با 115 از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم در ساعت حدود20دقیقه بامداد روز جمعه خانمی پشت خط تلفن 115 با صدای بریده بریده  در حال درخواست کمک از کارشناس پرستار115بود که با دادن آدرس نیمه تمام، صدای وی قطع می شود.


باهمان اطلاعات ناقص مسول شیفت اورژانس با اعزام 3 آمبولانس به محل فرضی و نه دقیق از پرسنل اعزامی درخواست کرد نهایت تلاش خود را برای پیداکردن ردی ازمنزلی که با115  تماس گرفتند بکارگیرند.


با پیداشدن حدود منزل،  همکاران آتش نشانی و همسایه ها نیز وارد ماجرا شده و در نهایت با پیداشدن منزل ، ماموران آتش نشانی با حضور همکاران پلیس اقدام به بازگشایی درب منزل کردند.


 پدر33ساله و مادر32 ساله و فرزند 4 ساله بعلت مسمومیت باگازco دچارکاهش هوشیاری شدند و ابتدا پدر و فرزند 4ساله ازهوش رفته و در نهایت مادرخانواده درشرایط بسیارسخت با تماس با 115 و دادن ادرس نصفه نیمه و در کنار آن بازکردن نصفه نیمه پنجره باعث شد درکنار اراده الهی و همت و تلاش ناجیان اورژانس و اتش نشانی و همراهی همسایگان مجددا به کانون گرم خانواده بازگردند.


گفتنی است در این ماجرا فرزند خانواده را همسایه ها در اوج ناباوری و هیجان در کناراقدامات اولیه به بیمارستان و پدر و مادر را پرسنل اورژانس115پس از دادن برخی خدمات اولیه و فوریتی درمان با2 امبولانس به بیمارستان منتقل کردند و اکنون وضعیت وشرایط عمومی تمام افراد خانواده خوب و رضایت بخش و در سلامت کامل اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha