جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به اینکه ۷ استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده است، گفت: ۲۴۰ مسافر طی این مدت امدادرسانی شده و ۲۳ خودرو از برف، رهاسازی شده است.

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به اینکه ۷ استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده است، گفت: ۲۴۰ مسافر طی این مدت امدادرسانی شده و ۲۳ خودرو از برف، رهاسازی شده است.

ناصر چرخ‌ساز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: 7 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، گیلان، گلستان، لرستان و مازندران از روز گذشته تاکنون درگیر برف و کولاک شده و 6 محور توسط نیروهای هلال‌احمر، امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه 240 مسافر طی شبانه‌روز گذشته امدادرسانی شده‌اند، افزود: 90 مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و 23 خودرو از برف رهاسازی شده است، البته روند امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات، به عملیات سیلاب‌گرفتگی اشاره کرد و عنوان داشت: 4 استان آذربایجان غربی، کرمان، گیلان و مازندران متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و 4 شهر و روستا توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده است.

چرخ‌ساز از انتقال 7 نفر به مناطق امن طی این مدت خبر داد و اعلام کرد: 5 واحد مسکونی از آب تخلیه شده و روند امدادرسانی در استان مازندران همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha