معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده که ۹۹ درصد برای حقوق پرسنل این وزارتخانه تخصیص داده می‌شود.

سلامت نیوز:: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده که ۹۹ درصد برای حقوق پرسنل این وزارتخانه تخصیص داده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سید محمد بطحایی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش سیستان در زابل یکی از مشکلات آموزش و پرورش را تخصیص بودجه دانست و اظهارکرد: تنها یک درصد از این بودجه در موارد کیفیت بخشی آموزش و پرورش هزینه می‌شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش افزود: با نگاهی که نمایندگان منتخب مردم این منطقه به آموزش و پرورش دارند به طور قطع فضای آموزشی سیستان توسعه پیدا می‌کند.

بطحایی در خاتمه تصریح کرد: اگر امروز در برخی شهرهای کشور از حیث مباحث اقتصادی، افرادی در دادگاه و به معضل اعتیاد گرفتار می‌شوند، به دلیل غفلت از آموزش و پرورش بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha