رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی، از اعتراض وکلای پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، قبل از صدور حکم کیفرخواست خبر داد.

وکلای پرونده کیارستمی به حکم ابلاغ نشده معترض شدند

سلامت نیوز:رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی، از اعتراض وکلای پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، قبل از صدور حکم کیفرخواست خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر ایرج خسرونیا اظهارداشت: ظهر یکشنبه حکم پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی امضا و فردا به وکلای پرونده ابلاغ می شود.

وی با اعلام اینکه ۴ تخلف در کیفرخواست پرونده پزشکی کیارستمی برای کارشناسان محرز شده است، گفت: در یک مورد مربوط به پزشک معالج بوده است که برای آن حکم صادر شده است.

خسرونیا با تاکید بر اینکه نمی توان حکم صادره را اعلام کرد، افزود: به دلیل احتمال اعتراض از سوی وکلای پرونده، نمی توان محتوای حکم را اعلام کرد.

رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی همچنین به ۳ مورد تخلف در کیفرخواست اشاره کرد و گفت: وکلای پرونده کیارستمی مدعی هستند که بیمارستان محل بستری کیارستمی نیز مقصر است، از همین رو نامه ای زده اند و خواستار بررسی مجدد موضوع شکایت شده اند.

وی ادامه داد: به دنبال اعتراض وکلای پرونده کیارستمی، پرونده بررسی تخلفات بیمارستان به دادسرای انتظامی ارجاع داده شد.

خسرونیا در عین حال به اعتراض وکلای پرونده پزشکی کیارستمی به حکم صادره قبل از ابلاغ اشاره کرد و گفت: وکلای پرونده هنوز حکم ابلاغ نشده، نسبت به آن اعتراض کرده اند.

عباس کیارستمی کارگردان نام آشنای کشورمان، پس از یک دوره بیماری و انجام معالجات در ایران و فرانسه، ۱۴ تیر ۹۵ در کشور فرانسه درگذشت.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha