پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 206219

به گفته یک پزشک و متخصص طب سنتی، بهترین زمان ارتباط زناشویی همسران در اوایل شب و حدود ۲ تا ۳ ساعت پس از صرف غذاست.

قبل از رابطه جنسی غذا بخوریم یا بعد از آن؟

رابطه جنسی نباید پس از صرف یک وعده غذایی سنگین باشد. باید از انجام آن با شکم پر خودداری کنید. همچنین، معده شما نباید خالی باشد.

بهترین زمان برای رابطه جنسی بعد از شام چه زمانی است؟

مهم نیست که چه چیزی می خورید، دکتر گوستاو توصیه می کند قبل از پریدن به رختخواب، یک ساعت صبر کنید تا غذا هضم شودحل شود. او می‌گوید: «هر زمان کمتر از آن ممکن است باعث شود که هنوز مقدار زیادی غذا در شکم شما باقی بماند».

بیشتر بدانید : بهترین زمانِ روز برای داشتن رابطه جنسی

آیا بعد از رابطه جنسی باید غذا بخوریم؟

خوردن بعد از رابطه جنسی برای کمک به افزایش روحیه شما و حفظ آرامش بیشتر شما مهم است. با این حال، غذای بعد از رابطه جنسی نباید به غذاهای ناسالم محدود شود، رابطه جنسی می تواند احساس خستگی یا رضایت شدید را در شما ایجاد کند و برای همین خوردن یک وعده غذای سالم مفید است.

قبل از رابطه جنسی چه بنوشم؟

در اینجا نوشیدنی هایی برای افزایش میل جنسی به طور طبیعی آورده شده است
چای سبز نه تنها یک نوشیدنی شگفت انگیز برای کاهش وزن است، بلکه می تواند میل جنسی شما را نیز افزایش دهد.
قهوه همانطور که همه ما می دانیم قهوه یک تقویت کننده خلق و خو است!
شیرموز .
آب انار.

آیا قبل از رابطه جنسی میتوانم آب بنوشم؟

نوشیدن آب کافی می تواند در سطوح مختلف از جمله عملکرد جنسی به فرد کمک کند تا احساس بهتری داشته باشد.

آب به تولید مایع پیش انزال کمک می کند - مایع شفافی که به عنوان روان کننده طبیعی مجرای ادرار عمل می کند و هر گونه اسیدی را که می تواند به اسپرم آسیب برساند خنثی می کند- . نوشیدن آب کافی به شما کمک می کند تا مقدار بیشتری از این مایع را تولید کنید و کیفیت رابطه جنسی را بهبود می بخشد.

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی ،قبل یا بعد از غذا؟


به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمد علی زارعیان افزود: در طب سنتی پس از ورود غذا به بدن، دو فرآیند هضم معدی و کبدی انجام می شود. هضم کبدی پس از هضم معدی است و بهترین زمان برای شروع روابط جنسی پس از هضم کبدی یا حدود ۲ تا ۳ ساعت پس از صرف غذاست.

این متخصص تصریح کرد: خوردن شام در ساعات ابتدایی شب و حتی نزدیک غروب و برقراری روابط ۲ تا ۳ ساعت بعد از آن موجب می شود که همسران زمان کافی برای خوابی عمیق و طولانی و بازیابی انرژی از دست رفته را داشته باشند و بهترین وقت برقراری روابط زناشویی زمانی است که بدن از نظر حرارت، برودت، رطوبت و یبوست در حد اعتدال باشد تا بدون تکلف اسباب تهیج فراهم شود.

به گفته وی برقراری رابطه زناشویی در حالت گرسنگی بدتر از حالت سیری و پری معده است و در نتیجه در حالت گرسنگی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه به سبب فعالیت بدنی، جذب مواد خوراکی در زمان برقراری روابط جنسی بیش از هر زمان دیگری خواهد بود گفت: باید از مصرف نوشیدنی های سرد و تماس با هوای سرد قبل و بعد از رابطه اجتناب کرد و خوردن لقمه ای کمی چرب و شیرین توصیه می شود.

به گفته این متخصص، به دلایل علمی برای مردان رابطه زناشویی هر سه شبانه روز یک بار مقدور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha