رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن تعدادی از محورهای اصلی و فرعی به دلیل بارش برف و آب‌گرفتگی خبر داد.

اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن تعدادی از محورهای اصلی و فرعی به دلیل بارش برف و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور روان گزارش شده است، گفت: در حال حاضر موردی از بارش برف در هیچ یک از محورها گزارش نشده اما برفی که از روزهای گذشته در برخی از جاده‌ها شروع به باریدن کرده بود سبب انسداد برخی از آنها شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: محور شمشک به دیزین در استان‌های تهران و البرز به دلیل بارش برف و عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محور پونل به خلخال در استان‌های گیلان و مازندران نیز به همین دلیل تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

به گفته وی، محور سروآباد به پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه نیز به خاطر بارش برف مسدود است و بارش برف در محور اولنگ به شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان نیز سبب عدم ایمنی این جاده شده و در پی آن جاده مسدود است.

وی افزود: همچنین محورهای ساحلی بوشهر – دیر و بوشهر – گناوه نیز به همین دلیل تا اطلاع بعدی مسدود است. در استان بوشهر محور فرعی آبکش نیز مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور فرعی گنجنامه نیز در استان همدان به دلیل برف مسدود شده، گفت: محورهای زنجان – دندی، و دندی – تخت سلیمان نیز در استان زنجان نیز به همین دلیل مسدود است. در استان کردستان نیز سقوط بهمن و بارش برف سبب انسداد محور فرعی سقز – مریوان شده است.

رحمانی با بیان اینکه محور بندر لنگه به بندرعباس و بندر لنگه به بستک در استان هرمزگان نیز به خاطر آب‌گرفتگی مسدود شده، گفت: محورهای فرعی سی‌سخت به پادنا در استان کهگیولیه و بویراحمد به خاطر برف و کولاک و محور دلگان – زهکلود و محور زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان به خاطر آبگرفتگی مسدود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha