وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای 6 هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: 70 درصد این طرح‌ها قبل از پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای 6 هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان/ 70 درصد طرح‌ها قبل از پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای 6 هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: 70 درصد این طرح‌ها قبل از پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدحسن قاضی‌زاده‌ هاشمی امروز در  استان سمنان در حاشیه سفر به شهرستان سرخه اظهار داشت: امروز 18 طرح در حوزه بهداشت و درمان این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 72 طرح هم آغاز شد.

وی اضافه کرد: طرح‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شامل دانشکده، خدمات دندان‌پزشکی، کلینیک‌های ویژه، خانه‌های بهداشت و یک خوابگاه دانشجویی در سرخه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح‌هایی که در استان سمنان آغاز شد، همه بهداشتی است و پایگاه‌ها و مراکز جامع خدمات سلامت ساخته خواهد شد تا بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: 6 هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان در دست اجرا بوده که باید 70 درصد آن‌ها قبل از پایان این دولت به بهره‌برداری برسد و بر اساس گزارش‌هایی که داریم، پروژه‌ها خیلی خوب پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: استانداران و فرمانداران همه کمک می‌کنند و خیران نیز در اجرای این طرح‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: 50 درصد اعتبارات این 6 هزار پروژه را ما می‌دهیم و 50 درصد را از منابع استانی تأمین می‌کنیم و همچنین خیران کمک می‌کنند.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: حدود این عدد باید نزدیک به 2 هزار و 300 میلیارد تومان باشد و این عدد، مجموع رقمی که برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود و در استان سمنان، این رقم 52 میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha