شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 207096

«زمانی كه خانم ابتكار از تالاب هورالعظیم صحبت می‌كرد، آقای ساری بلند شد و با صدای بلند فریاد زد، او دروغ می‌گوید و هور هنوز خشك است. درست است كه هور هنوز وضعیت مطلوبی ندارد ولی این‌ طور هم نیست كه سازمان محیط زیست در آنجا كاری نمی‌كند و تمام اقداماتش برای جمع‌آوری رأی برای انتخابات آتی است. اینها انتقادهایی نابه‌جاست.»

سلامت نیوز: «زمانی كه خانم ابتكار از تالاب هورالعظیم صحبت می‌كرد، آقای ساری بلند شد و با صدای بلند فریاد زد، او دروغ می‌گوید و هور هنوز خشك است. درست است كه هور هنوز وضعیت مطلوبی ندارد ولی این‌ طور هم نیست كه سازمان محیط زیست در آنجا كاری نمی‌كند و تمام اقداماتش برای جمع‌آوری رأی برای انتخابات آتی است. اینها انتقادهایی نابه‌جاست.»

به گزارش سلامت نیوز، ندا شفیعی، رئیس اداره كل امور اجتماعی استانداری خوزستان در مورد سفر روحانی به اهواز به تماشاگران امروز می‌گوید: «در مورد حواشی سفر رئیس‌جمهور برخی رسانه‌ها غلو می‌كنند. البته در جریان سخنرانی معصومه ابتكار و زمانی كه او در مورد آبگیری تالاب هورالعظیم صحبت می‌كرد، در جلسه شورای اداری، آقای ساری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس، ابتكار را دروغگو خطاب كرد و كمی نظم جلسه به هم خورد كه همان زمان آقای استاندار او را آرام كرد. افرادی هم بودند كه به نشانه اعتراض سر و صدا می‌كردند ولی در كل سفر خوبی بود؛ مخصوصاً بعد از صحبت‌های آقای روحانی فضا آرام‌تر شد.»

شفیعی اضافه می‌كند: «علاوه بر قول و قرارهایی كه به مردم داده شد، همان روزی كه این هیات به اهواز آمدند، هوا بسیار خوب شد و دیگر خبری از گرد و غبار نبود.»

او در ادامه با اشاره به عكس‌های منتشر شده برخی خبرگزاری‌ها در مورد تجمع مردم در زمان سخنرانی روحانی در اهواز گفت: «چنین چیزی وجود نداشت و خبرگزاری‌ها به اشتباه این عكس را منتشر كرده‌اند. مردم در استانداری جمع شدند و خواسته‌های خود را گفتند ولی بعد از سخنرانی رئیس‌جمهور تا حد بسیار زیادی جو آرام شد و دیگر خبری از تجمعات نبود.»

قطع برق در زمان حضور رئیس‌جمهور طبق برنامه بود

شفیعی همچنین با اشاره به خبر قطع ناگهانی برق در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور اظهار كرد: «این اتفاق ناگهانی نبود و چندی قبل برای بهبود اوضاع دكل‌های برق منطقه، جدولی به مردم داده شد كه با توجه به آن جدول، برق هر منطقه در ساعاتی مشخص قطع می‌شود تا وضعیت بهبود پیدا كند و اینها بزرگ‌نمایی رسانه‌هاست.»

او ادامه می‌دهد: «مشكل قطع برق در اهواز یك‌ روزه حل نمی‌شود و سال‌ها زمان می‌برد. چندین سال است كه گرد و غبار روی تأسیسات برق نشسته است و بهبود وضیعت آنها زمان‌بر است. تا زمان حل این مشكل كه بر زندگی مردم تأثیر نامطلوبی گذاشته، می‌توان اقدامات دیگری انجام داد تا كیفیت معیشت مردم كاهش پیدا نكند. به طور مثال تعویض شیشه‌ پنجره‌ها به شیشه‌های دوجداره، یكی از این راه‌حل‌هاست كه به واسطه آن گرد و غبار وارد زندگی مردم نخواهد شد. در این خصوص اگر نگاهی به كشور امارات بیندازیم، می‌بینیم با این كه دبی از لحاظ آب و هوایی وضعیت چندان خوبی ندارد، باز هم افراد زیادی حتی در تابستان به آنجا سفر می‌كنند؛ چرا كه تمامی فضاهای داخلی شهرشان در برابر گرما و خاك عایق است. كاری كه ما هم می‌توانیم در خوزستان انجام دهیم.»

شرایط هور مطلوب نیست ولی ابتكار دروغ نمی‌گوید

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حاشیه سخنرانی ابتكار اشاره می‌كند و می‌گوید: «زمانی كه خانم ابتكار از تالاب هورالعظیم صحبت می‌كرد، آقای ساری بلند شد و با صدای بلند فریاد زد او دروغ می‌گوید و هور هنوز خشك است. درست است كه هور هنوز وضعیت مطلوبی ندارد ولی این‌ طور هم نیست كه سازمان محیط زیست در آنجا كاری نمی‌كند و تمام اقداماتش برای جمع‌آوری رأی برای انتخابات آتی است. اینها انتقادهایی نابه‌جاست.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha