سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر ساعات کاری داروخانه‌های مرکزی، تک‌نسخه‌ای و تهرانپارس را در تعطیلات نوروز ۹۵ اعلام کرد.

ساعت کاری داروخانه‌های هلال‌احمر در نوروز

سلامت نیوز: سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر ساعات کاری داروخانه‌های مرکزی، تک‌نسخه‌ای و تهرانپارس را در تعطیلات نوروز ۹۵ اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اطلاعیه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، داروخانه‌های مرکزی، تک نسخه ای و تهرانپارس جمعیت هلال‌احمر به علت انبارگردانی در روزهای یک شنبه و دوشنبه مورخ 29 و 30 اسفندماه تعطیل است.

به علاوه در تعطیلات نوروز، داروخانه مرکزی جمعیت هلال‌احمر از ساعت 8 تا 13 باز بوده و در روزهای غیر تعطیل در ایام نوروز از 7:30 تا 16:30 در خدمت‌رسانی به هموطنان آماده است و در این زمینه داروهای تک‌نسخه‌ای در روزهای تعطیل در داروخانه مرکزی در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، داروخانه تهرانپارس نیز در روزهای تعطیل ایام نوروز بسته است؛ اما در روزهای غیر تعطیل از 7:30 تا 13 فعال است.

به علاوه نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای که نسخ پزشکی را تایید می‌کنند؛ در روزهای تعطیل و غیرتعطیل نوروز از ساعت 9 تا 13 در داروخانه‌‌های مربوطه حضور دارند.

همچنین واحد فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های دیالیز شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران نیز، جزو در روزهای اول و 13 فرودین ماه سال 96، در خدمت هموطنان هستند.

لازم به ذکر است داروخانه مرکزی و تک نسخه‌ای هلال احمر در خیابان طالقانی و داروخانه شماره 2 در تهرانپارس واقع شده‌است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha