رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: صبح امروز(دوشنبه 14 فروردین‌ماه) 12 دانش‌آموز و معلم در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای شاهین‌دژ دچار مسمومیت با گاز CO شدند.

مسمومیت 12 دانش‌آموز و معلم با گاز CO در شاهین‌دژ

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: صبح امروز(دوشنبه 14 فروردین‌ماه) 12 دانش‌آموز و معلم در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای شاهین‌دژ دچار مسمومیت با گاز CO شدند.

به گزارش سلامت نیوز ، «باقر بهرامی» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز(دوشنبه 14 فروردین‌ماه) به‌دنبال اعلام حادثه مسمومیت 11 دانش‌آموز و معلم آنها در مدرسه‌ای در روستای عباس بولاغی شهرستان شاهین‌دژ عوامل امدادی و نیروهای فوریت‌های پزشکی شاهین‌دژ به محل حادثه اعزام شدند.

بهرامی افزود: این حادثه به‌علت نصب غیراستاندارد دودکش بخاری کلاس اتفاق افتاده که دانش‌آموزان و معلمشان توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ اعزام و بستری شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: وضعیت عمومی مصدومین این حادثه رو به بهبودی است و احتمالاً همین امروز مرخص شوند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم و مسئولان تقاضا داریم حتماً از استاندارد و ایمن بودن دودکش بخاری‌ها و لوازم گرمایشی در مدارس روستایی و مرزی با توجه به برودت و سرمای هوا،‌ اطمینان حاصل کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha