یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از رسیدگی با قید فوریت به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک خبر داد وافزود: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دوساله شهربابکی، عدم وجود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.

علت فوت کودک دو ساله در پارک

سلامت نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از رسیدگی با قید فوریت به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک خبر داد وافزود: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دوساله شهربابکی، عدم وجود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، رمضان آقامحمدی اظهار داشت: در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستیم و پس از اعلام نظرات تخصصی کارشناسان رسمی دادگستری،با مقصران حادثه برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
این مقام قضائی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه دلخراش از محل حادثه بازدید بعمل آمد ودستورات قضائی لازم جهت بررسی این پرونده صادر شده است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: کیانوش ریاحی کودک دو ساله شهربابکی به  همراه  والدین خود برای بازی به پارک ولی عصر(عج) این شهرستان می‌رود و متاسفانه پس از مدتی به ناگاه از مادر خود جدا شده و در ظرف چند ثانیه در زیر الاکلنگ فنری که چند کودک دیگر نیز بر روی آن مشغول بازی بودند قرار می‌گیرد و متاسفانه براثر ضربات سنگین به ناحیه سر و کمر، کودک فوت می کند.

دادستان عمونی و انقلاب شهربابک ابراز داشت: با وجود سرعت عمل والدین در رساندن فرزندشان به مرکز درمانی، طفل بر اثر ضربات وارده، در  بیمارستان  فوت می کند.
 
این مقام قضائی هشدار داد: والدین، هنگامی که برای تفریح و بازی، فرزندان خود را به پارکها و محلهای باز می برند، با دقت تمام حرکات فرزند خود را کنترل نمایند و لحظه‌ی از آن ها غافل نشوند، چرا که در این محیط‌ها، درصد بروز حادثه به جهت شلوغی و جنب و جوش بچه ها، بسیار بالاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha