بهمن کیارستمی در آستانه‌ی 14 تیر ماه سالروز درگذشت عباس کیارستمی به وزیر بهداشت نامه‌ای را نوشت و درخواست کرد تا در مراسمی که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود،شرکت کند.

بهمن کیارستمی، وزیر بهداشت را به کجا دعوت کرد؟

سلامت نیوز:بهمن کیارستمی در آستانه‌ی 14 تیر ماه سالروز درگذشت عباس کیارستمی به وزیر بهداشت نامه‌ای را نوشت و درخواست کرد تا در مراسمی که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود،شرکت کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،متن نامه‌ی بهمن کیارستمی خطاب به دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که در اختیار ایسنا قرار گرفته بدین شرح است:

«چهاردهم تیرماه اولین سالمرگ عباس کیارستمی است و قصد داریم اولین مراسم سالمرگ ایشان را در تالار امام علی (ع) واقع در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار نماییم.

حساسیت و مساعدت جنابعالی در طول یک سال گذشته و دستورات مکرر شما برای پیگیری پرونده به سازمانهای ذیربط، موجب شد تا بالاخره کارشناسی دقیق پرونده در سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی به اتمام برسد؛ گرچه هنوز نتیجه بررسی‌ها به طور رسمی و عمومی اعلام نشده. بر همین اساس از جنابعالی دعوت می‌نماییم در مراسم سالمرگ عباس کیارستمی در دانشگاه علوم پزشکی حضور یابید و آن چه را که از نتیجه بررسی پرونده لازم می‌دانید بیان نمایید.

لازم به ذکر است جز جنابعالی از سه مقام مسئول در بررسی این پرونده برای حضور و سخنرانی دعوت به عمل آورده‌ایم و این مراسم سخنران دیگری نخواهد داشت:

دکتر ایرج حریر چی (قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت)

دکتر علیرضا زالی (رئیس سازمان نظام پزشکی کشور)

دکتر احمد شجاعی (رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور)

پیشاپیش از مساعدت شما برای برگزاری این مراسم در دانشگاه علوم پزشکی و حضور جنابعالی در اولین سالمرگ عباس کیارستمی سپاسگزاریم.»

بهمن کیارستمی 8 خرداد ماه در واکنش به رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره‌ی پرونده پزشکی عباس کیارستمی در گفت‌وگویی با تاکید دوباره بر اینکه درخواست ما با برای بررسی روند درمان 4 ماهه‌ی عباس کیارستمی در ایران از نظام پزشکی بارها مطرح شده است، ادامه داد: اما دوستان برای فرافکنی گویا ترجیح می‌دهند فقط به سه روز درمان در فرانسه بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha