صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک در یمن نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.

یونیسف: ۱۰ میلیون کودک یمنی نیاز مبرم به کمک‌ دارند

سلامت نیوز:صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک در یمن نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، یونیسف اخیرا از طریق صفحه رسمی خود در فیس‌بوک اعلام کرد که ۱۰ میلیون کودک یمنی نیاز مبرم به کمک‌های بشردوستانه فوری دارند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی،یونیسف همچنین اعلام کرد: کودکان نیاز به مراقبت‌های اولیه بهداشتی، تغذیه،‌ آب آشامیدنی سالم، مراقبت و آموزش دارند.

این سازمان همچنین تاکید کرد، بدون وقفه و به صورت مداوم با مقامات محلی در استان‌های مختلف، ‌سازمان‌های محلی و بین‌المللی به منظور کمک‌رسانی گسترده به این کودکان همکاری می‌کند.

یمن از پاییز سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد جنگ بین نیروهای دولت مستعفی از یک سو و گروه‌ "انصارالله" و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن از سوی دیگر است و شرایط انسانی سخت و دشواری را سپری می‌کند که به طور گسترده روی کودکان تاثیر گذاشته و اقتصاد این کشور را وخیم کرده است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت یمن گزارش داد، میزان ابتلا به وبا در یمن به ۲۶۹ هزار و ۶۰۸ تن و میزان تلفات این بیماری از ۲۷ آوریل تا امروز به ۱۶۱۴ تن رسیده است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha