رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور هدف از اجرای «طرح تربیت پرستار بیمارستانی» را تضعیف حرفه پرستاری عنوان کرد.

می‌خواهند پرستاری را تضعیف کنند

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور هدف از اجرای «طرح تربیت پرستار بیمارستانی» را تضعیف حرفه پرستاری عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، دکتر علی‌محمد آدابی صبح چهارشنبه در جلسه شورای عالی سازمان پرستاری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت آموزشی بیمارستانی می‌بایست بر اساس اجرای آیین‌نامه اصفهان باشد.

وی با اشاره به هم نوایی بسیار خوبی که در جامع پرستاری صورت گرفته تا در مقابل تهدیدهای پرستاری ایستادگی کنند، گفت: به دنبال ارائه طرح‌های ضدپرستاری، ما شاهد افزایش مراجعات و بازدیدها از سایت این سازمان هستیم، به طوری که روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار بازدید از سایت سازمان نظام پرستاری صورت می‌گیرد که این نشان دهنده توجه به موضوع پرستاری است.

آدابی با بیان اینکه طرح تربیت پرستار بیمارستانی با هدف تضعیف پرستاری دنبال می‌شود، افزود: ما بر این عقیده‌ایم که اختیار پرستاری را باید به پرستاران واگذار کرد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور بر اجرایی شدن بدون کم و کاست آیین‌نامه اصفهان تأکید کرد و گفت: قرار بود این آیین‌نامه در سال ۹۴ اجرایی شود که متأسفانه هیچ اتفاقی نیفتاده و حالا می‌خواهند با دور زدن این آیین‌نامه جایگاه پرستاری را تضعیف کنند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور تصریح کرد: آنچه مسلم است ما بر اجرای آیین‌نامه اصفهان بدون هیچ کم و کاستی تأکید داریم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha