پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

این روزها جان دختربچه‌ها ارزان شده و هر از گاهی حادثه تلخی اتفاق می‌افتد که قربانی‌اش دختران کم‌سن‌و‌سال هستند.

پلیس در تعقیب قاتل ملیکای 8ساله

سلامت نیوز: این روزها جان دختربچه‌ها ارزان شده و هر از گاهی حادثه تلخی اتفاق می‌افتد که قربانی‌اش دختران کم‌سن‌و‌سال هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، آتنا در پارس‌آباد، بنیتا در تهران، تبسم در ساوه، فاطمه در فریمان و حالا تازه‌ترین قربانی، دختر هشت‌ساله‌ای به نام ملیكا است كه پس از گم‌شدن او، شامگاه سه‌شنبه جسدش درحالی‌كه در خانه‌ای متروكه دفن شده بود، كشف شد. حالا مأموران پلیس برای كشف اسرار قتل دختربچه بسیج شده‌اند و امیدوارند به‌زودی قاتل ملیكا را دستگیر كنند.

ملیكا كه ساكن منطقه هوره شهرستان هفتكل در استان خوزستان بود عصر سه‌شنبه با یكی از دوستانش مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. آنها چند ساعتی را با هم بودند تا اینكه با تاریك‌شدن هوا از یكدیگر خداحافظی كردند تا به خانه‌هایشان بروند.
چند ساعت از تاریك شدن هوا می‌گذشت اما هنوز ملیكا به خانه نرفته بود. مادرش فكر می‌كرد دخترش جلوی در است و خیالش راحت بود اما وقتی از خانه بیرون آمد او را ندید.

او كه نگران دخترش شده بود به خانه دوست ملیكا رفت اما او گفت كه چند ساعت قبل از ملیكا جدا شده است. دختربچه گفت: «ما چند ساعت با هم بودیم و موقع خداحافظی من تا نزدیكی خانه همراه ملیكا آمدم و بعد از او خداحافظی كردم و به خانه‌مان رفتم.» حرف‌های این دختر دلشوره مادر ملیكا را بیشتر كرد. او دوان دوان كوچه‌پس‌كوچه‌های اطراف را دنبال دخترش گشت اما نتوانست او را پیدا كند. او مدتی بود كه به دلیل اختلاف، جدا از شوهرش و همراه ملیكا در خانه پدر و مادرش زندگی می‌كرد. زن وقتی دید دستش از همه‌جا كوتاه شده دوان دوان خودش را به كلانتری رساند و ماجرای گم شدن دخترش را گزارش كرد.

مشخصات دختربچه در دفتر كلانتری ثبت و این موضوع به همه واحدهای پلیس گزارش شد. چند ساعت از این ماجرا می‌گذشت و مأموران گشتی پلیس نتوانسته بودند ردی از دختربچه پیدا كنند. كم كم حساسیت‌ها در این‌باره بیشتر و پای دادستان هفتكل نیز به میان كشیده شد. دادستان به افسران پلیس آگاهی ماموریت ویژه‌ای برای یافتن ملیكا داد و از آنها خواست هر مكانی را كه گمان می‌كنند ممكن است او در آنجا باشد، بازرسی كنند.

    لنگه دمپایی، نخستین سرنخ

عقربه‌های ساعت 11شب را نشان می‌داد كه مأموران یك لنگه دمپایی پلاستیكی بچگانه كمی آن طرف‌تر از خانه پدربزرگ ملیكا پیدا كردند. دمپایی در نزدیكی خانه‌ای متروكه افتاده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد كه هیچ‌كس در آنجا زندگی نمی‌كند و صاحبش گاهی در تعطیلات به آنجا سر می‌زند.

مأموران با مجوز قضایی وارد آنجا شدند اما هیچ‌كس در خانه متروكه نبود. با اینكه هوا تاریك بود اما مأموران به دقت همه جا را بازرسی می‌كردند تا هیچ ردی از دیدشان پنهان نماند. در این میان آنها متوجه شدند در گوشه یكی از اتاق‌های خانه خاك‌های تازه‌ای وجود دارد.

به‌نظر می‌رسید به تازگی آنجا چاله‌ای كنده شده است. یكی از مأموران خاك‌های نرم را كنار زد. حدود 20سانتی متر از خاك كنار زده شده بود كه مأموران با صحنه هولناكی مواجه شدند. جسد دختربچه زیر خاك‌ها مدفون شده بود و با كنار زدن همه خاك‌ها معلوم شد كه جسد متعلق به ملیكاست و او خفه شده است.

چند دقیقه بعد خبر قتل ملیكا به مادرش داده شد. او آن چیزی را كه می‌شنید، باور نداشت. چرا كه تا همین چند دقیقه قبل فكرش را هم نمی‌كرد جگر گوشه‌اش به قتل رسیده باشد. با انتقال جسد به پزشكی قانونی تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت هولناك آغاز شد.

در همین حال پدر داغدار ملیكا گفت: وقتی جسد دخترم كشف شد گوشواره هایش سرقت شده بود و ممكن است دخترم به‌خاطر سرقت به قتل رسیده باشد اما هنوز قاتلش دستگیر نشده است .به همین دلیل از همه مردم می خواهم هر اطلاعاتی در این باره دارند در اختیار پلیس بگذارند.

    شناسایی چند مظنون

در همین حال حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی، دادستان شهرستان هفتكل به همشهری گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد كه ملیكا به‌دلیل خفگی جان باخته است. همچنین شواهد به‌دست آمده حاكی از آن است كه هیچ تعرضی به دختربچه نشده است، با وجود این تحقیقات در این‌باره همچنان در جریان است. وی درباره عامل این جنایت نیز گفت: تاكنون هیچ‌كس دستگیر نشده است اما مأموران چند مظنون را شناسایی كرده‌اند و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha