عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران، گفت: امیدواریم وزارت بهداشت از اقدام غیرکارشناسی خود و اصرار و لجبازی بر اجرای ناعادلانه کتاب تعرفه ٩٦ منصرف شود.

انتقاد از کاهش ۵۰درصدی تعرفه بیهوشی/درخواست از مجلس

سلامت نیوز:عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران، گفت: امیدواریم وزارت بهداشت از اقدام غیرکارشناسی خود و اصرار و لجبازی بر اجرای ناعادلانه کتاب تعرفه ٩٦ منصرف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر محمدمهدی قیامت ، اظهارداشت: در ٨ ماه گذشته به رغم قول شفاهی وزیر بهداشت مبنی بر عدم کاهش تعرفه بیهوشی، شاهد کاهش ناگهانی ٥٠ درصدی تعرفه بیهوشی بوده ایم.

وی، این کاهش تعرفه را ناعادلانه و غیر کارشناسی خواند و افزود: این تصمیم یدون مشورت با انجمن بیهوشی و پیشکسوتان این رشته باعث شده جفایی بزرگ به بیهوشی وارد شود.

عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران، ادامه داد: در همین زمینه نشست های مختلف با رده های مختلف دولت و مجلس داشته ایم و به رغم همدلی همه آنها با جامعه بزرگ بیهوشی کشور ، به نتیجه مثبت نرسیده ایم.

قیامت افزود: کمترین درخواست ما توقف اجرای ویرایش سوم کتاب تعرفه بود که متاسفانه این مهم نیز انجام نشد و زمان در حال گذر است. بنابراین تنها روش اعتراض صنفی را حضور در مقابل خانه ملت می دانیم تا بدین طریق صدای اعتراض خود را به نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم وزارت بهداشت از اقدام غیرکارشناسی خود و اصرار و لجبازی بر اجرای ناعادلانه کتاب تعرفه ٩٦ منصرف شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha