چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

حدود ۱۵ سال قبل که در شرق تهران ساکن بودم، با همسرم دعوایم شد، او را هل دادم که همسرم به پایین پله‌ها افتاد و جان خودش را از دست داد.

اعتراف به قتل همسر بعد از ۱۵ سال

سلامت نیوز: حدود ۱۵ سال قبل که در شرق تهران ساکن بودم، با همسرم دعوایم شد، او را هل دادم که همسرم به پایین پله‌ها افتاد و جان خودش را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و اعلام کردند مرد مسنی با حضور در این کلانتری مدعی شده همسرش را سالها قبل به قتل رسانده است.

پس از این اظهارات، مرد مسن با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت و پیش از ظهر امروز برای انجام تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

این مرد شصت و سه ساله در اظهارتش به بازپرس گفت: حدود ۱۵ سال قبل که در شرق تهران ساکن بودم، با همسرم دعوایم شد، او را هل دادم که همسرم به پایین پله‌ها افتاد و جان خودش را از دست داد، این حادثه زمانیکه به وقوع پیوست که فرزندانم (سه پسرم) در منزل نبودند و من به سرعت از خانه خارج شدم و به یکی از شهرهای شمالی کشور رفتم.

وی افزود: مدتی بعد از این حادثه با فرزندانم تماس گرفته و متوجه شدم همسرم بر اثر حادثه جان باخته است، آن زمان پسرانم به من گفتند که از من شکایتی ندارند و باید خودم را معرفی می‌کردم؛ من در طول این سالها در شمال مشغول کارگری بودم و آنجا زندگی می‌کردم تا اینکه حدود ۲۰ روز قبل به تهران آمدم و مشغول کارگری شدم، در نهایت به دلیل عذاب وجدانی که رهایم نمی‌کرد، تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم و در نهایت روز گذشته با حضور در کلانتری خود را به پلیس معرفی کردم.

این مرد مسن اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: پس از مرگ همسرم، کم و بیش با فرزندانم تلفنی ارتباط داشتم و از آن زمان به بعد آنها را ندیدم همچنین جزئیاتی از علت و نحوه درگیری با همسرم را به خاطر ندارم و فقط می‌دانم که او را کشته بودم.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، متهم را بازداشت و دستور تحقیقات درباره صحت و سقم این ماجرا و بررسی ادعای مرد مسن درباره قتل همسرش را صادر کرد که یکی از پسران این مرد با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد ادعای پدرش صحت دارد.

پسر متهم در اظهاراتش به بازپرس گفت: این حادثه سال ۸۱ اتفاق افتاد و مادرم در پی این حادثه جان خودش را از دست داد؛ من و دو برادرم دیگر (اولیای‌دم مادرم) پس از این حادثه با حضور در مراجع قضایی از پدرمان اعلام گذشت کرده و وی را بخشیدیم، اکنون نیز از شما تقاضا دارم که پدرم را آزاد کنید.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha