فرمانده کل سپاه پاسداران: اسکان موقت به وسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه تا یک ماه آینده پایان می یابد و تا اتمام اسکان موقت محدودیتی از نظر تعداد کانکس نخواهیم داشت.

پایان اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه تا یک ماه آینده

سلامت نیوز:فرمانده کل سپاه پاسداران: اسکان موقت به وسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه تا یک ماه آینده پایان می یابد و تا اتمام اسکان موقت محدودیتی از نظر تعداد کانکس نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سپاه نیوز؛ فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه تلاش سپاه برای اتمام هر چه سریع‌تر اسکان موقت زلزله زدگان با کانکس‌های مناسب است گفت: اسکان موقت به وسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه تا یک ماه آینده پایان می‌یابد و تا اتمام اسکان موقت محدودیتی از نظر تعداد کانکس نخواهیم داشت.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری که برای سومین بار از لحظه وقوع زلزله سرپل ذهاب به کرمانشاه سفر کرده بود در بدو ورود در محل قرارگاه شهید جعفری با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان سپاه استانی برای اطلاع از روند خدمت رسانی‌های سپاه و بسیج، تشکیل جلسه داد.

وی تاکید کرد: پس از آن، اسکان دائم را در دستور کار خواهیم داشت و تا پایان اسکان دائم در کنار مردم منطقه خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به گستردگی منطقه و دشواری کار افزود: مناطق زلزله زده را به ۳۲ منطقه تقسیم کردیم و سپاه‌های استانی به همراه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با همه امکانات در مناطق ویژه خود مستقر و از دقایق اولیه زلزله کار اسکان اضطراری، اسکان موقت، خدمت رسانی درمانی فرهنگی و بهداشتی و غذایی و نهایتا بازسازی مناطق را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha