نخستین همایش DMFمواد موثره دارویی ایران 26 دی ماه با حضور متخصصان و محققان این رشته در دانشگاه تهران برگزار می شود.

نخستین همایش DMFمواد موثره دارویی ایران 26 دی ماه با حضور متخصصان و محققان این رشته در دانشگاه تهران برگزار می شود.
سلامت نیوز :فرزاد حق الذاکرین مدیر اجرایی نخستین همایش مواد موثره دارویی ایران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش فرصت مناسبی برای تبادل نظر و پیوند محققان ، متخصصان ، دانشجویان و صنایع است.
وی افزود: بارها شنیده ایم که برخی افراد وقتی از دارویی استفاده می کنند می گویند " دارو خوردیم ولی اثر نکرد" علت آن میزان دز مواد موثره است که در دارو به کار رفته است .
وی ادامه داد: زیرا میزان مصرف دز مواد موثره در یک دارو و تاثیر آن بر بیماری از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است که این همایش با چنین محوریتی برگزار می شود.
حق الذاکرین گفت: در این همایش مواد موثره دارویی آخرین استانداردهای جهانی و فناوری مواد موثره دارویی با ضوابط بهداشت و درمان ارائه می شود.
به گفته وی هدف نهایی سلامت جامعه و تولید دارویی با کیفیت و استاندارد است.
مدیر اجرایی نخستین همایش مواد موثره دارویی ایران افزود: در این همایش نخبگان عرصه علمی و صنعت معرفی می شوند و به شرکت کنندگان از سوی دانشگاه تهران گواهی نامه داده می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری دو کارگاه آموزشی در خصوص تصفیه آب و تهیه و ساخت مواد موثره دارویی و یک نمایشگاه تخصصی از برنامه های جانبی این همایش است گفت: نمایشگاه با 12 غرفه برگزار می شود که آخرین دستاوردها و فناوری های جهان و ایران در زمینه مواد موثره دارویی در آن به نمایش گذاشته می شود.
حق الذاکرین در پایان اظهار داشت: این همایش با همکاری دفتر همکاری های مشترک گروه مهندسی دارو سازی دانشگاه تهران ، سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی ، شیمیایی و بسته بندی دارویی ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و انجمن شیمی ایران در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha