ایسنا : رئیس کانون سردفترداران و دفتریاران این امید را به مردم سر پل ذهاب، قصر شیرین و روستاهای اطراف داد که اسناد آن‌ها از بین نرفته و نگران این موضوع نباشند.

خبر خوب برای زلزله‌زدگان؛ نگران اسناد خود نباشید

سلامت نیوز: رئیس کانون سردفترداران و دفتریاران این امید را به مردم سر پل ذهاب، قصر شیرین و روستاهای اطراف داد که اسناد آن‌ها از بین نرفته و نگران این موضوع نباشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمدرضا دشتی اردکانی ، با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و مشکلاتی که ممکن است در حوزه اسناد برای مردم به وجود بیاید، توضیح داد: من با حضور در منطقه سرپل ذهاب از دفاتر اسناد رسمی و ثبت آن‌ها بازدید داشتم.  خوشبختانه تمام اسناد در آن‌جا حفظ شده است. اگر هم اسناد از بین می رفت، خوشبختانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سال ۹۲ تمام اسناد را در آن‌جا الکترونیکی کرده بود.

وی اظهار کرد: تمام اسناد قبل از سال ۹۲ هم در آرشیوهای الکترونیکی سازمان ثبت موجود است. هنگامی که در منطقه سرپل ذهاب حاضر شدم، ۵ یا ۶ روز پس از وقوع زلزله‌ اولین اقدامی که در آن‌جا صورت گرفت این بود که همکاران ثبتی در حال صدور اسناد تک برگی بودند و مشکلات اینترنت را هم برطرف کرده بودند. الحمدالله با توجه به ثبت آنی ،مردم در رابطه با زلزله‌، آتش سوزی و حوادث مشکلی نخواهند داشت و نگران نباشند. مناطق سرپل ذهاب، قصر شیرین و روستاهای اطراف درباره اسنادشان نگران نباشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha