وزیر بهداشت ضمن بازدید از بیمارستان‌های آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه، آخرین وضعیت ترمیم و مقام‌سازی دو بیمارستان‌ سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را تشریح کرد.

عکس/ وضعیت 2 بیمارستان‌ کرمانشاه؛ 2 سال پس از زلزله

سلامت نیوز:وزیر بهداشت ضمن بازدید از بیمارستان‌های آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه، آخرین وضعیت ترمیم و مقام‌سازی دو بیمارستان‌ سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر سعید نمکی در جریان بازدید از روند ترمیم و مقام‌سازی دو بیمارستان آسیب‌دیده شهدای سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب در زلزله کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بیمارستان سرپل ذهاب، اقدامات به خوبی پیش رفته و قطعا خدمات بهتر و مناسب‌تری در حال ارایه است. همچنین با توجه به تکمیل این بیمارستان در آینده، بهتر از این هم خواهد شد و در توسعه ارایه خدمات درمانی به مردم این منطقه موثر خواهد بود.

 

بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

 

بیمارستان شهدای سرپل ذهاب


وی افزود: اما متاسفانه پروژه ترمیم بیمارستان در اسلام آباد، بسیار کُند پیش می‌رود و با توجه به بازدیدی که داشتم و با این آهنگ، قطعا تا یک سال دیگر هم این کار به ثمر نخواهد رسید. علت نیز آن است که یکی از پیمانکارها به تعهداتش عمل نکرده و متاسفانه کار بر زمین مانده است. بر همین اساس قرار شد در خدمت همکاران در تهران جلسه‌ای برای تسریع امور مرمت بیمارستان گذاشته و راهکاری برای آن پیدا کنیم و مسایل این بیمارستان را جمع و جور کنیم.

وی گفت: پیش از این قرار بوده که سال گذشته مرمت این بیمارستان نهایی شود، اما به سرانجام نرسیده و فرصت شهریورماه امسال گذاشته شده که البته قطعا تا شهریورماه نیز عملی نخواهد شد. تلاش می‌کنم که با دعوت از همکاران و بسیج منابع، بتوانم اقدامات مربوط به این بیمارستان را تا پایان امسال نهایی کرده و به بهره‌برداری برسانم.

بیمارستان اسلام آباد غرب

 

بیمارستان اسلام آباد غرب

وزیر بهداشت درباره وضعیت بازسازی و مرمت خانه‌های بهداشت آسیب دیده در زلزله کرمانشاه نیز به ایسنا گفت: حدود 78 خانه دچار آسیب دیدگی و یا تخریب شده بودند که تقریبا همه آنها بازسازی شده و آماده بهره‌برداری هستند.

نمکی در پایان صحبت‌هایش گفت: تمام تلاش‌مان آن است که امکانات را برای نقاط کمتر برخوردار بسیج کنیم و بتوانیم روزهای روشن‌تری را برای استان رقم زنیم.

بیمارستان اسلام آباد غرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha