نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر مانند زلزله و برف، نشان داد که گویا ستاد مدیریت بحران کشور، تعطیل است.

زلزله و برف نشان داد ستاد مدیریت بحران تعطیل است

سلامت نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر مانند زلزله و برف، نشان داد که گویا ستاد مدیریت بحران کشور، تعطیل است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر مانند زلزله و برف، نشان داد که گویا ستاد مدیریت بحران کشور، تعطیل است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز در تذکر شفاهی به رئیس جمهور اظهار داشت: حوادث اخیر مانند زلزله و برف سنگین این هفته، طوری بود که  انگار کشور قفل شده و نشان داد که ستاد مدیریت بحران تعطیل است.

وی افزود: نه اورژانس، نه هلال احمر و نه نیروی انتظامی که وظیفه دارند به داد مردم برسند و از منابع ستاد مدیریت بحران استفاده می  کنند، هیچ کدام نبودند.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر به وزیر علوم گفت: ما هر سال در قانون بودجه برای هر دانشجوی دولتی یک نرخی را تعیین می کنیم، ولی در صورت انتقال این دانشجو به شهری دیگر از او پول گرفته می شود که این خلاف قانون است.

کوچکی نژاد در بخش دیگری از تذکر خود، با بیان اینکه بازار برنج کاملاً در رکود و در دست سواستفاده کنندگان است، خواستار اقدام وزیر جهاد کشاورزی برای رسیدگی به این وضعیت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha