برخی از مردم باور نمی کنند و می گویند علی دایی می آید و کل منطقه را می سازد. با تک تک این افراد مذاکره کردیم تا این پول را هدایت کنیم و به کار بازسازی لطمه نزنند. سرجمع این پول ها به 50میلیارد نمی رسد در حالی که هزینه بازسازی چهار هزار میلیارد تومان می شود.

مدیرکل بنیادمسکن:منطقی ترین فردی که برای زلزله زدگان پول جمع کرده زیباکلام است

سلامت نیوز:برخی از مردم باور نمی کنند و می گویند علی دایی می آید و کل منطقه را می سازد. با تک تک این افراد مذاکره کردیم تا این پول را هدایت کنیم و به کار بازسازی لطمه نزنند. سرجمع این پول ها به 50میلیارد نمی رسد در حالی که هزینه بازسازی چهار هزار میلیارد تومان می شود.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه خراسان به نقل ازمجید جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در باره جمع آوری کمک توسط سلبریتی ها نوشت: متاسفانه در جریان جمع آوری پول ها ناهماهنگی وجود داشت که البته اکنون شرایط بهتر شده است.مثلا یک گروه می گوید دو سه میلیارد تومان جمع کرده و می خواهد یک روستا بسازد. هزارو 900روستا و 21 هزار خانه خراب شده و فلان خیر می خواهد 50خانه بسازد .

اشکال ندارد اما توصیه ما این بود که پول را به سمتی که متولی ندارد، ببرند. ساخت مسکن متولی دارد. مردم هم خودشان وام می گیرند و خانه می سازند. ما می گوییم بروید مساجد و بناهای عمومی بسازید. جلوی خیران را هم نمی توانستیم بگیریم. هر روستایی می رفتیم می دیدیم یک خیر یک یا دو خانه ساخته و بقیه ایستاده اند. حتی پیمانکاران کار را تعطیل کردند و منتظر خیر هستند تا کار مجانی تمام بشود. کلی زمان برد تا به مردم بگوییم این ها فقط یک خانه می سازند نه همه روستا را.

برخی از مردم باور نمی کنند و می گویند علی دایی می آید و کل منطقه را می سازد. با تک تک این افراد مذاکره کردیم تا این پول را هدایت کنیم و به کار بازسازی لطمه نزنند. سرجمع این پول ها به 50میلیارد نمی رسد در حالی که هزینه بازسازی چهار هزار میلیارد تومان می شود. البته ما عمده این ها را سامان دهی کردیم مثلا با آقای زیبا کلام صحبت کردیم تا سیستم فاضلاب روستا را درست کنند یا آب گرمکن خورشیدی و آبیاری قطره ای به روستاها بدهند که ایشان پذیرفت. شاید منطقی ترین آن ها زیبا کلام بود.

البته علی دایی هنوز نیامده و نمی دانیم می خواهد چکار کند . وی افزود: یک گروه آمدند و گفتند می خواهیم روستایی را بسازیم که مجبور شدیم با کمک نیروی انتظامی بیرونشان کنیم . لعن و نفرین هم می شنویم و می گویند جلوی کار خیر را می گیرند، وجدان ما هم عذاب می کشد اما می دانیم چه تبعات بدی دارد . ما به برخی گفتیم که به جای ساخت 50خانه، 200خانه بسازید اما برای نازک کاری به مردم کمک کنید. حتی به یک خیر گفتیم وام مردم را بگیر و پیمانکار آن ها بشو اما به جای 35میلیون، 45میلیون برایشان خرج کن .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha