به گفته ملکی؛ در حال حاضر نیرو‌های آتش نشان برای اطفای حریق به صورت تیمی در منطقه حاضر می‌شوند و بعد از خارج شدن یک تیم، تیم بعدی به محل ساختمان می‌رود.

همه چیز درباره ساختمانِ آتش‌گرفته وزارت نیرو در میدان ولیعصر

سلامت نیوز: به گفته ملکی؛ در حال حاضر نیرو‌های آتش نشان برای اطفای حریق به صورت تیمی در منطقه حاضر می‌شوند و بعد از خارج شدن یک تیم، تیم بعدی به محل ساختمان می‌رود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، عملیات اطفای حریق ساختمان خیابان ولیعصر کماکان دارد و همزمان خبرهایی مخابره می‌شود که در طبقه منفی پنج ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو دو هزار لیتر بنزین وجود دارد و موتور خانه در همین طبقه است. خبری که خیلی زود با واکنش سازمان آتش‌نشانی همراه شد و  جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: هیچ یک از فرماندهان میدان وجود مقدار قابل توجهی بنزین در طبقات منفی ساختمان را اعلام نکرده اند.طرح مسائل اینچنینی حاشیه است.

او افزود: حفره‌هایی در سقف طبقه چهارم ساختمان ایجاد شده و این کار برای تخلیه دود بوده است. از روز گذشته یقین داشتیم که ممکن است نیرو‌ها نتوانند در طبقات زیرین حضور پیدا کنند به همین خاطر برای تخلیه دود اقدام به ایجاد حفره کردیم.

به گفته ملکی؛ در حال حاضر نیرو‌های آتش نشان برای اطفای حریق به صورت تیمی در منطقه حاضر می‌شوند و بعد از خارج شدن یک تیم، تیم بعدی به محل ساختمان می‌رود.

همچنین با گذشت ۲۰ ساعت از وقوع آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو و اطفای آن در میدان ولیعصر تهران، همچنان حرارت در طبقات منفی این ساختمان به ویژه طبقه منفی یک -کانون آتش- بالا است.

براساس اعلام سازمان آتش‌نشانی، آتش نشانان بیش از ۴ ایستگاه و ۲ گروه نجات همچنان مشغول عملیات هستند و با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بوده و احتمال ریزش وجود دارد، ساختمان های مجاور تخلیه شده است.

براساس گزارش‌ها دیروز قسمت بایگانی یکی از ساختمان‌ «شرکت تولید نیروی برق حرارتی» وزارت نیرو در شمال میدان ولیعصر آتش گرفت، که برخلاف اسم پرحرارتش صرفا اداری است.

بایگانی این ساختمان در طبقه منفی ۴ (زیر‌زمین) ساختمان ۸ طبقه «برق حرارتی» قرار داد و ساختما در  پلاک ۲۸ کوچه «شهامتی» در ضلع شمالی میدان ولی‌عصر تهران واقع شده.

همچنین هتل سه‌ستاره «ایران‌هتل» کنار ساختمان برق حرارتی و  خوابگاه دانشجویی خصوصی و پسرانه «ایرانیان» هم روبه‌روی این ساختمان است که امروز هردو تخلیه شدند.

شرکت تولید نیروی برق حرارتی یکی از شرکت‌‌های مادرتخصصی این وزارت‌خانه است که پس‌از خصوصی‌سازی فعالیت‌ها در وزارت نیرو، مسوولیت مدیریت فعالیت‌های دولتی در زمینه نظارت یا تصدی‌گری در تولید برق حرارتی را برعهده دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha