سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مقدمات برای اجرای حکم قاتل بنیتا فراهم شده است و احتمالا در اوایل سال ۹۷ اگر اولیای دم مجدانه متقاضی اجرای حکم باشند با توجه به اینکه حکم حق ناس است پیش بینی می‌کنیم که اوایل سال اجرای حکم انجام شود.

اعلام زمان اجرای حکم قاتل پرونده بنیتا

سلامت نیوز: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مقدمات برای اجرای حکم قاتل بنیتا فراهم شده است و احتمالا در اوایل سال ۹۷ اگر اولیای دم مجدانه متقاضی اجرای حکم باشند با توجه به اینکه حکم حق ناس است پیش بینی می‌کنیم که اوایل سال اجرای حکم انجام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل بنیتا از اجرای حکم در اوایل سال جاری خبرداد و گفت: مقدمات برای احرای حکم قاتل این طفل فراهم شده است و احتمالا در اوایل سال ۹۷ اگر اولیای دم مجدانه متقاضی اجرای حکم باشند با توجه به اینکه حکم حق ناس است پیش بینی می‌کنیم که اوایل سال اجرای حکم انجام شود.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل بنیتا گفت: از سوی دیوان عالی کشور رای متهم اصلی پرونده قتل بنیتا تایید و پرونده به دادگستری اعاده شد و در این بخش جهت فرآیند‌های قانونی مربوط به مرحله اجرا، پرونده به دادسرای تهران ارسال می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha