دستور پیگیری فوری علت و معرفی عوامل حادثه سقوط چرخ و فلک فرسوده پارک کودک سنندج که منجر به فوت یک نوجوان۱۶ ساله شد، از سوی استاندار کردستان صادر شد.

دستور ویژه درباره حادثه دلخراش پارک کودک سنندج

سلامت نیوز:دستور پیگیری فوری علت و معرفی عوامل حادثه سقوط چرخ و فلک فرسوده پارک کودک سنندج که منجر به فوت یک نوجوان۱۶ ساله شد، از سوی استاندار کردستان صادر شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا طی نامه‌ای خطاب به مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری کردستان خواستار پیگیری فوری علت و معرفی عوامل این حادثه تلخ شد.

 به شما و همکاران ابلاغ می‌ شود که با اختیار تام از سوی اینجانب در خصوص علت و عوامل و مسببین حادثه ناگوار واژگونی چرخ و فلک پارک کودک سنندج، بلافاصله اقدامات و تحقیق و تفحص لازم را انجام داده و ضمن اعلام مقصرین، نتیجه و گزارش آن را در اسرع وقت ارائه نمایید.

با لحاظ کردن مسائل قانونی جهت ارائه به مراجعه قضایی و بدون چشم‌پوشی دقیقاً مشخص و اعلام شود در اهمال صورت گرفته در امنیت جانی مردم و جوانان و کودکان، کدام افراد یا سازمان‌ها و ادارات مقصر بوده و تجهیزات غیراستاندارد و غیرایمن پارک مذکور در اختیار یا اجاره چه کسانی بوده است.

مرادنیا در مورد این حادثه گفت: جان انسان‌ها و امنیت آنان به ویژه کودکان و خانواده‌ها برای ما بالاترین درجه اهمیت را دارد و این حادثه بسیار موجب تأثر من شد.

ضمن تسلیت به خانواده آن جوان ناکام و عزیز و ابراز همدری با بازماندگان، مطمئن باشند که اینجانب تا رسیدن به نتیجه و معرفی مقصرین به مراجع قضایی و برخورد با هر گونه سهل‌ انگاری، پیگیر این موضوع بوده و از هیچ گونه خطا و قصوری در این مورد نخواهم گذشت.

 در خصوص بازرسی کامل از تجهیزات موجود و پلمپ شهر بازی‌های غیراستاندارد در تمامی شهرهای سطح استان، دستور قاطعی به مدیران شهری و اداره کل استاندارد صادر خواهد شد و اجازه بهره‌برداری از آنها در هر مرحله‌ و در اختیار هر کسی که باشد تا حصول اطمینان از استانداردسازی و ایمنی و سلامت آن متوقف خواهد شد.

در این حادثه دردناک که در پارک کودک سنندج اتفاق افتاد «سیدمحمد فتاحی»، دانش‌آموز سال نهم دبیرستان متاسفانه بر اثر سقوط چرخ و فلک جان خود را از دست داد.

محمد فتاحی نوجوان سنندجی به همراهی چند دوست و هم و سن و سال خود مشغول بازی بود که به دلیل سقوط چرخ و فلک وی در محل وقوع حادثه جان باخت و دو نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha