اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه‌ای اعلام کرد که طی سه روز آینده در پاره‌ای از نقاط بویژه مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سلامت نیوز:اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه‌ای اعلام کرد که طی سه روز آینده در پاره‌ای از نقاط بویژه مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران،به‌گزارش این اداره کل بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی، طی سه روز آینده با گذر امواج تراز میانی و بروز ناپایداری‌های جوی در بعضی از ساعات (بویژه بعدازظهرها) رگبار، آذرخش و تندباد موقت برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود که در پاره‌ای از نقاط با گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ نیز همراه خواهد بود. براساس این گزارش بارش باران و وزش باد شدید برای یکشنبه (13 خرداد) پیش‌بینی می‌شود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی نقاط مختلف استان تهران وجود دارد.

بنابر اخطاریه اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه شده برای پیشگیری از خطرات ناشی از وزش باد شدید و آذرخش تمهیدات لازم توسط نهادهای مسئول اتخاذ شود. همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای شهر تهران در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب (20، 33) و (18، 29) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha