معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را تشریح کرد.

بیمارستان‌های مناطق زلزله زده کرمانشاه در حال ساخت هستند

سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را تشریح کرد.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،قاسم جان بابایی  درباره آخرین وضعیت بیمارستان‌های مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: بیمارستان سرپل ذهاب بیشتر از سایر بیمارستان‌ها در زلزله اخیر آسیب دیده بود که در حال حاضر در مرحله بهره‌برداری است. بازسازی آن به طور کامل انجام شده و در حال ساخت اورژانس جدیدی در این بیمارستان هستیم و به زودی راه اندازی خواهد شد.


وی افزود: البته یک بیمارستان پیش ساخته نیز با امکانات کامل در سرپل ذهاب راه اندازی شده، اما بیمارستان اصلی طی یک تا دو ماه آتی با کیفیت بهتر از قبل به بهره‌برداری می‌رسد و خدمات خود را ارائه می‌کند.


جان بابایی با بیان اینکه تخریب‌هایی در بیمارستان قدیمی قصر شیرین نیز اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: مبالغی برای این بیمارستان نیز در نظر گرفته شد زیرا نیاز به بازسازی جزیی داشت و در حال اتمام است.
معاون وزیر بهداشت درباره بیمارستان ثلاث باباجانی نیز گفت: این بیمارستان نیز به سرعت در حال بازسازی است و بنا بر گفته پیمانکار تا پایان شهریور امسال تحویل داده می‌شود.


وی با اشاره به آسیب‌های وارده به بیمارستان اسلام آباد، بیان کرد: بیمارستان قدیمی اسلام آباد مجدد بازسازی شد و بیمارستان جدید نیز توسط مسکن و شهرسازی در حال تعمیر و تکمیل است و احتمالا تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
جان بابایی گفت: تعهد وزارت بهداشت آماده کردن بیمارستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام آباد بوده و تعهد وزارت مسکن و شهرسازی نیز در مورد بیمارستان‌های دیگر است که احتمالا تا پایان سال یا اوایل سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha