عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم در نشست مشترکی با فعالان سازمان‌های مردم نهاد خبر داد که امسال حداقل 20 اعتراض و درگیری در مساله آب داشته‌ایم اما هیچ اقدامی از سوی سمن‌ها برای یک حرکت بزرگ در کشور انجام نشده است.

امسال حداقل 20 اعتراض و درگیری برای مساله آب داشته‌ایم

سلامت نیوز: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم در نشست مشترکی با فعالان سازمان‌های مردم نهاد خبر داد که امسال حداقل 20 اعتراض و درگیری در مساله آب داشته‌ایم اما هیچ اقدامی از سوی سمن‌ها برای یک حرکت بزرگ در کشور انجام نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیرکشور صبح امروز در نشست مشترک وزیر کشور با فعالین سازمان های مردم نهاد گفت: رییس جمهور واقعا اعتقاد به حضور مردم، NGOها و سمن ها دارد.
وی با تاکید بر اینکه مشکل آب بسیار جدی است، بیان كرد: امسال حداقل 20 اعتراض و درگیری در مساله آب داشته‌ایم، اما هیچ اقدامی از سوی سمن‌ها برای یک حرکت بزرگ در کشور انجام نشده است.
وزیرکشور تصریح کرد: امسال با احترام 730 هزار افغانستانی از سطح کشور جمع آوری شده‌اند، ما به آنها احترام می‌گذاریم اما کسی که غیرمجاز آمده باید برگردد.
رحمانی فضلی گفت: باید سمن‌ها آموزش ببینند، اینکه می‌گویید صدا و سیما تبلیغات ما را نمی‌کند درست نیست، هفت هزار NGO است که اگر صدا و سیما بخواهد آنها را تبلیغ کند باید همه برنامه های خودش را تعطیل کند.
وی بیان داشت قدرت صدا و سیما بیشتر از فضای مجازی نیست.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha