دو جوان شیطان‌صفت که چند نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند از سوی پلیس دستگیر شدند. آن‌ها در بازجویی ادعا کرده‌اند مست بوده و کنترلی روی خود نداشته‌اند!

بازداشت شکار چی‌های پسران نوجوان در نعمت‌آباد

سلامت نیوز: دو جوان شیطان‌صفت که چند نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند از سوی پلیس دستگیر شدند. آن‌ها در بازجویی ادعا کرده‌اند مست بوده و کنترلی روی خود نداشته‌اند!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ،29 تیر دو نوجوان 18 ساله با مراجعه به کلانتری 152 خانی‌آباد به ماموران اعلام کردند که سرنشینان خودروی206 سفید رنگ به قصد آزار و اذیت جنسی اقدام به ربودن آن‌ها کردند.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی با انگیزه آزار و اذیت جنسی، پرونده برای ادامه رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

دو نوجوان 18 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهارات اولیه بیان کردند که هر دو نفر دست فروش هستند و در زمان برگشت به خانه مورد ربایش قرار گرفته‌اند. آن‌ها در توضیحات خود به کارآگاهان عنوان داشتند:30دقیقه بامداد یعنی زمانی‌که در حال جمع کردن بساط دست فروشی خود بودیم، ناگهان یک 206 سفید رنگ با دو سرنشین در مقابل ما توقف کرد و با تهدید چاقو هر دو نفر ما را سوار ماشین کردند. ما را به اتاقکی در پشت بام یک کارگاه در منطقه نعمت آباد برده و در آنجا با ضرب و شتم و تهدید چاقو قصد آزار و اذیت داشتند .

یکی از شکات پرونده که موفق به فرار از داخل اتاقک داخل کارگاه شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: سرنشینان 206 با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد آزار و اذیت مرا داشتند؛ در یک لحظه باجسم تیزی شبیه به چاقو به من برخورد کرد و متوجه وجود چاقو در زیر فرش داخل اتاقک شدم. برای مقاومت و فرار، چاقو را برداشته و به‌سوی‌شان حمله‌ور شدم.

چاقو را به سینه یکی از آن دو نفر فرو کردم؛ در حالی‌که لباس بر تن نداشتم از داخل اتاقک خارج شده و خودم را به داخل کوچه رساندم. در حال کمک خواستن بودم که این دو نفر نیز سوار 206 شده و از محل دور شدند . تیم تجسس با مراجعه به محل اتاقک به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته کارگاه پرداخته و صحت اظهارات شکات پرونده مورد تایید قرار گرفت. در ادامه با شناسایی 206 متعلق به یکی از متهمان به نام بهنام 27 ساله، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه نعمت‌آباد رفته و اطلاع پیدا کردند که بهنام به همراه یکی از دوستانش به نام جعفر 28 ساله مشاهده شده و پس از آن هر دو نفر به منازل خود بازنگشته‌اند .

با شناسایی تصاویر بهنام و جعفر توسط شکات پرونده، اقدامات پلیسی برای دستگیری آن‌ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد این دو نفر در حال حاضر با یک خودروی وانت در محدوده نعمت‌آباد تردد دارند . خودروی وانت همراه با محل دقیق تردد متهمان در منطقه نعمت‌آباد شناسایی و تحت کنترل نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز جمعه گذشته هر دو نفر آن‌ها سوار بر خودرو وانت متعلق به جعفر دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند .

متهمان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم‌ربایی و تلاش برای آزار و اذیت شدند اما پس از مواجهه حضوری با دو شاکی پرونده و همچنین مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته که آن‌ها را در حال انتقال دو نوجوان به داخل کارگاه نشان می‌داد به ناچار لب به اعتراف گشودند و به آدم‌ربایی دو نوجوان 18 ساله با انگیزه آزار و اذیت آن‌ها اعتراف و بیان کردند که در آن شب، مست بوده و در وضعیت روحی ،روانی مناسبی قرار نداشته‌اند!

بهنام که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی‌که چاقو به سینه‌ام فرو رفت، دچار خونریز شدیدی شدم،‌بسیار ترسیده بودم و همراه با جعفر سوار ماشین شده و به بیمارستان رفتیم.

پس از انجام اقدامات درمانی روی من اطمینان داشتیم که پلیس به دنبال ماست ؛ برای همین از آن زمان فراری بودیم تا درنهایت دستگیر شدیم. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان با قرار قانونی صادره از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha