شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

دختر 2 ساله کرجی هنگامی که با مادرش به شنبه بازار رفته بود به طرز مرموزی ناپدید شد.

بچه دزدی در شنبه‌ بازار کرج

سلامت نیوز: دختر 2 ساله کرجی هنگامی که با مادرش به شنبه بازار رفته بود به طرز مرموزی ناپدید شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه 27 مرداد، زن جوان به همراه دختر دو و نیم ساله‌اش پرنیا و دو پسرش که چند سالی از پرنیا بزرگتر بودند راهی شنبه بازار خرم دشت کرج شدند.قرار بود آن روز برای پسرهایش لباس بگیرد.

زن جوان در این باره گفت: پسرم و پرنیا همراه من بودند و پسر دیگرم همراه خواهرم بود. وارد بازار که شدیم، متوجه شدم مرد افغانی ما را تعقیب می‌کند اما آن زمان اصلاً تصور نمی‌کردم چه نقشه‌ای در سر دارد. در سومین راهروی بازار شلواری برای پسرم دیدم و شلوار را پایش کردم تا اندازه‌اش را ببینم. آن زمان پرنیا در چند قدمی من ایستاده بود، همین که برگشتم تا نظرم را بدهم، ناگهان پرنیا ناپدید شد.


هر جایی که تصورش را کنید برای پیدا کردن دخترم جست و جو کردیم. اما خبری از او نبود. مردم می‌گفتند آخرین بار پرنیا را در کنار بساط جوجه فروشی دیده‌اند و مرد افغانی او را با خود برده است. تصور می‌کنم مرد افغانی که پرنیا را با خودش برده همان مردی بود که مرا تعقیب می‌کرد.


چند وقت قبل هم پسر بچه‌ای را در همین بازار ربودند. پرنیا بلوز سفید و شلوار آبی و دمپایی به پا داشت. از روزی که بچه‌ام گمشده لحظه‌ای آرامش نداریم، به پلیس خبر دادیم. عکسش را در خیابان‌ها پخش کردیم اما هیچ ردی از پرنیا بدست نیامده است. پلیس آگاهی استان البرز با درخواست انتشار عکس پرنیا کوچولو از مردم خواست درصورتی که او را دیده‌اند یا از محل نگهداری وی خبر دارند با شماره 21872810 یا پلیس 110 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha