سخنگوی وزارت کشور از آغاز اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان و تغییر مدیران در این وزارتخانه خبر داد و گفت: مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شد.

اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در وزارت کشور کلید خورد

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت کشور از آغاز اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان و تغییر مدیران در این وزارتخانه خبر داد و گفت: مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، «سید سلمان سامانی» امروز -شنبه- در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: آغاز تغییرات مدیران وزارت کشور با اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، «مهدی جمالی‌نژاد» امروز به عنوان معاون عمرانی وزارت کشور معارفه و از زحمات و خدمات «هوشنگ خندان‌دل» تقدیر و تشکر شد.

خندان‌دل 29 اردیبهشت 97 با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد. وی به دلیل بازنشسته بودن از این مسئولیت کنار رفت.

در دولت یازدهم خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بود و پیش از این نیز به عنوان مشاور وزیر کشور در امور برنامه ریزی خدمت می کرد.

جمالی‌نژاد نیز پیش از این شهردار یزد بود که با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به عنوان معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد.

رییس جمهوری در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 26 شهریور ماه 97 قانون اصلاح «قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» را جهت اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی روز شنبه (24 شهریور 97) در نامه‌ای به حسن روحانی رییس جمهوری، اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را برای اجرا ابلاغ کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha