سخنگوی سازمان آتش نشانی از گازگرفتگی۸ نفر از کارگران یک واحد مسکونی واقع در بلوار اندرزگو خبر داد.

گازگرفتگی 8 کارگر در بلوار اندرزگو

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از گازگرفتگی۸ نفر از کارگران یک واحد مسکونی واقع در بلوار اندرزگو خبر داد.

به گزارش سلمت نیوز به نقل از آنا،سیدجلال ملکی  با اشاره به حادثه گازگرفتگی بامداد امروز سه شنبه در تهران اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۳ بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در محله قیطریه بلوار اندرزگو به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله یک گروه نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران آتش نشانی مشخص شد محل حادثه یک ساختمان سه طبقه دارای زیرزمین بود که در طبقه منهای یک در یک واحد ۳۰ متری ۱۱ کارگر مرد سالن غذاخوری سکونت داشتند که البته شب گذشته ۲ نفر از آنان بیرون از ساختمان بودند و پس از بازگشت به محل با وضعیت بد و بی حال سایر کارگران مواجه می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: حال ۳ نفر از کارگران بسیار وخیم بود و علائم مسمومیت نیز در ۸ نفر از این کارگران بسیار مشهود بود که در این راستا با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی ادامه داد: پس از ایمن سازی محل مشخص شد استفاده نادرست از آبگرمکن این واحد مسکونی منجر به این حادثه شده است زیرا یکی از کارگران برای خشک کردن کفش‌های خود لوله بخاری را از محل خارج کرده بود که این اقدام موجب انتشار گاز مونواکسیدکربن در واحد شده بود.

به گفته ملکی، در هنگام خروج از منزل یکی از همسایگان نیز به نیروهای آتش نشانی مراجعه کرده و گفته بود آنها هم اکثراً در منزل سرگیجه و سردرد دارند که پس از بررسی کارشناسان مشخص شد در این واحد مسکونی کوچک از شومینه استفاده می‌کردند که با توجه به بسته بودن در و پنجره‌ها گاز منواکسید کربن در هوای منزل منتشر شده بود که کارشناسان محل را ایمن سازی کردند و عملیات در ساعت ۰۲:۲۶ بامداد به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha