سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه این کمیسیون برای بررسی مشکلات آن ها خبر داد.

تاکید شریعتمداری بر حل اختلافات با وزارت بهداشت

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه این کمیسیون برای بررسی مشکلات آن ها خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حیدر علی عابدی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی برای  بررسی وضعیت وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی و مشکلات موجود برگزار شد.

وی افزود: آقای شریعتمداری در این جلسه به توضیحی درباره تجمیع‌سازی شرکت‌های کوچک و متعدد این وزارتخانه از جمله شرکت‌های داروسازی و شرکت‌های پتروشیمی با هدف سهولت در مدیریت و ساماندهی آنها پرداخت. همچنین با اشاره به اختلافات موجود با وزارت بهداشت تاکید کرد وزارت تعاون تمام تلاش خود را برای رفع این اختلاف‌ها به کار خواهد گرفت.

عابدی ادامه داد: وزیر تعاون همچنین با اشاره به مشکلات و بدهکاری های سازمان تامین اجتماعی خواستار همکاری مجلس با این سازمان شد تا در کنار هزینه‌های تحمیل شده به این سازمان، درآمدزایی‌ها نیز انجام شود.

به گفته وی، وزیر تاکید داشت که سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی باید به جای مجری، تسهیل کننده  امور باشند.

سخنگوی کمیسیون‌بهداشت ‌درمان مجلس در توضیح‌ صحبت‌های محسنی بندپی گفت: ایشان به افزایش ۴۰۰۰ میلیارد تومانی هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح تحول سلامت اشاره‌ای داشت و خواستار رفع این مشکل شد .

عابدی افزود: سرپرست سازمان تامین اجتماعی به اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت در تمامی مراکز درمانی کشور  و پایان دفترچه‌های کاغذی بیمه تا پایان آذر ماه سال جاری اشاره کرد و اینکه دولت بیش از ۸۲ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که باید در جلسه‌های بعدی در این باره بحث‌ و بررسی شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha