کارشناس دانشگاه علوم پزشکی همدان، از روند پرداخت ها در بیمارستان های تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی، انتقاد کرد.

انتقاد از روند پرداختی های پرستاران در بیمارستان ها/ چارت تشکیلاتی بیمارستان ها اصلاح شود

سلامت نیوز: کارشناس دانشگاه علوم پزشکی همدان، از روند پرداخت ها در بیمارستان های تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی، انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز، علی آذری پسند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری  با بیان این که اجرای کامل قانون مشاغل سخت و زیان آور برای پرستاران خواسته جامعه پرستاری کشور است، گفت: علت اجرا نشدن آن را شمار فراوان پرستاران عنوان می کنند که دلیل درستی نیست.

وی با انتقاد از تفاوت دریافتی و اجرای قوانین در سازمان تأمین اجتماعی و بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ادامه اجرای کامل قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان ها را خواستار شد و افزود: هم اکنون تنها بخشی از قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان های دانشگاهی اجرا می شود.

کارشناس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این که این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: هم اکنون پزشکان ستادی کارانه دریافت می کنند این در حالی است که کارانه شامل حال پرستاران ستادی نمیشود.

وی اصلاح چارت تشکیلاتی بیمارستانها براساس استاندارد را از دیگر خواسته های پرستاران دانست و خاطر نشان کرد: بدین ترتیب پرستاران شرکتی هم استخدام میشوند و حق و حقوق آنها ضایع نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha