46 نوع داروی کمیاب ، بالغ بر 360 هزار عدد قرص و انواع دارو به ارزش 70 میلیون تومان طی یک عملیات پلیسی کشف و فرد مرتبط با آن دستگیر شده است.

360 هزار عدد انواع قرص و دارو توسط پلیس امنیت تهران کشف شد

 سرهنگ محمد علیان فرمانده پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران در صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه این داروها بیشتر از پاکستان و مرز عراق وارد ایران شده است گفت : یکی از دلال های سابق ناصر خسرو که با برهم خوردن این بازار به اطراف این خیابان رانده شده است در بازار تهران مبادرت به انبار دارو و فروش آن ها می کرد که نیروهای پلیس در قالب خریداران صوری این اجناس اقدام به شناسایی و دستگیری فرد یاد شده کردند.

وی با اشاره به اینکه این فرد تنها 25 سال سن دارد احتمال پشتیبانی مالی این فرد توسط قاچاقچیان عمده را ممکن دانست و افزود: این داروها غالبا تاریخ مصرفشان گذشته است و یا داروهای جدیدی هستند که در بازار ایران به ندرت یافت می شوند بنابراین  احتمال خارج شدن این داروها از داروخانه های نمی رود.

علیان با اشاره به اینکه انبار و داروها متعلق به خود این شخص بوده است تاکید کرد: این فرد قطعا شرکایی داشته است که در این زمینه در حال بررسی و تحقیقات بیشتر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بازار ناصر خسرو از بین رفته است گفت : ناصر خسرو تحت کنترل عوامل انتظامی است و به همین دلیل فروشندگان دارو به حاشیه این خیابان رانده شده اند و با حضور پلیس در این بازارریسک فروش و خرید دارو در این خیابان به شدت بالا رفته است.

فرمانده پایگاه هفتم امنیت عمومی تهران همچنین از کشف 6 کیلو حشیش و یک قبضه اسلحه به همراه 85 فشنگ جنگی در شب گذشته خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha