سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تکذیب خبر دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده، از مردم این مناطق خواست تا در صورت مشاهده دریافت هزینه در ازای ارائه خدمات از سوی مراکز درمانی دولتی با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

افراد در صورت مشاهده دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تکذیب خبر دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده، از مردم این مناطق خواست تا در صورت مشاهده دریافت هزینه در ازای ارائه خدمات از سوی مراکز درمانی دولتی با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز، ایرج حریرچی در گفت وگو با خانه ملت، در تکذیب خبر دریافت هزینه درمان از مردم سیل‌زده شهرهای معمولان و پلدختر، گفت: در شهرهای پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آنها به دلیل شدت آسیبی که به مردم وارد شده است، کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق همچنان به این صورت در حال انجام است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از وقوع سیل مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای پلدختر و معمولان نسبت به شرایط عادی چند برابر شده است، همکارانمان در مراکز درمانی دولتی با کمک نیروهای مسلح و نیروهایی که از دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این مناطق آمده‌اند، کلیه خدمات این بخش را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. 

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مسئولانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه‌روزی در شهرهای سیل‌زده همچون پلدختر و معمولان حضور دارند و به روند ارائه خدمات به این مناطق نظارت می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد: اگر در مناطق سیل‌زده تخلفی در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشاهده شد یا در ازای ارائه خدمات این بخش هزینه‌ای دریافت شد، افراد باید مورد را از طریق تماس با شماره 190 به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش دهند./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha